•  
  • Deklaracja dostępności
  • WPiE
    • Władze
    • Misja Wydziału
    • Kolegium dziekańskie
    • Rada dyscypliny
    • Pełnomocnicy i Koordynatorzy
    • Pracownicy
    • Konsultacje pracowników
    • Kalendarz akademicki
    • Regulaminy
    • Ogłoszenia Wydziału
    • Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
    • Zatrudnienie na Wydziale
    • Dokumenty do zatrudnienia
    • Kontakt
    • Dostępność -
      informacje o Uczelni
  • Struktura
    • Katedra Prawa Administracyjnego i Finansowego
    • Katedra Prawa Sądowego
    • Katedra Prawa Ustrojowego i Porównawczego
    • Katedra Ekonomii i Finansów
  • Nauka
    • Rzecznik nauki
    • Rada Dyscypliny
    • Awanse naukowe
    • Konferencje
    • Zeszyty Naukowe
    • Częstochowskie Sympozjum Administracyjno-Prawne
    • Środkowoeuropejskie Forum Prawno-Administracyjne
    • Pracownia Analiz Prawnych
  • Dydaktyka
    • Kształcenie na odległość
    • Kierunki studiów
    • Plany studiów
    • Toki studiów
    • Informator ECTS
    • Opiekunowie roku
    • Jakość kształcenia
    • Regulamin studiów
    • Studia podyplomowe
    • Koła Naukowe
    • Legalis
    • LEX
  • Pracownik
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • kształcenie w trybie hybrydowym
    • ogłoszenia i komunikaty dla pracowników
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • pliki do pobrania
    • strona pracowników UJD
    • plany zajęć
    • USOSweb UJD
    • EGERIA - zakupy
    • EOD (z sieci UJD)
    • portal pracowniczy (z sieci UJD)
    • poczta UJD
    • Archiwum Prac Dyplomowych
    • LEX
    • LEGALIS
    • Rada24
  • Student
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • Kształcenie w trybie hybrydowym
    • Konsultacje pracowników WPiE
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • Opiekunowie roku
    • Dziekanat
    • Ogłoszenia
    • Organizacja roku akademickiego
    • Plany zajęć
    • Harmonogram zjazdów
    • Harmonogramy egzaminów
    • Regulaminy i instrukcje
    • Wnioski i wzory podań
    • Praktyki studenckie
    • Sprawy socjalne
    • DS. Skrzat
    • USOSweb UJD
    • USOS UL
    • USOS APD
    • Logo UJD
    • LEX
    • LEGALIS
    • STATISTICA
  • Kandydat
  • Ogłoszenia
  • Współpraca międzynarod.
    • Aktualności
    • Osoby odpowiedzialne
    • Umowy międzynarodowe
    • Profesorowie zagraniczni
  • » Władze
  • » Misja Wydziału
  • » Kolegium dziekańskie
  • » Rada dyscypliny
  • » Pełnomocnicy i Koordynatorzy
  • » Pracownicy
  • » Konsultacje pracowników
  • » Kalendarz akademicki
  • » Regulaminy
  • » Ogłoszenia Wydziału
  • » Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
  • » Zatrudnienie na Wydziale
  • » Dokumenty do zatrudnienia
  • » Kontakt
  • » Dostępność -
    informacje o Uczelni
Wersja dla niedowidzacych
A A A

WPiE » Ogłoszenia Wydziału

 

  • ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów link

  • odwołane / przeniesione zajęcia link

 

 

 

20.09.2023

Szanowni Państwo
Informujemy, że zapis na wykład swobodnego wyboru oferowany przez WPiE na kierunku Rachunkowość i Podatki studia niestacjonarne semestr 3 w roku akademickim 2023/2024 uruchomimy dla Państwa w terminie od 21.09.2023 8:00 roku do 30.09.2023 roku 23:59.
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Studiów UJD studenci zobowiązani są do rejestrowania się na zajęcia w systemie USOSweb oraz sprawdzania i podpinania przedmiotów z rejestracji pod właściwy etap studiów. Niezapisanie się studenta w podanym terminie na oferowane przedmioty do wyboru skutkować będzie przypisaniem na przedmiot wskazany przez władze dziekańskie Wydziału bez możliwości jego zmiany.

 

13.09.2023

UWAGA!

Pracownicy administracji WPiE w dniach 11-13.09.2023r. pracują do godziny 14.30

 

12.09.2023

Działając z upoważnienia Wiceprezeski Śląskiego Oddziału Stowarzyszenia Sędziów Polskich IUSTITIA Pani Marzeny Gregorczyk, serdecznie zapraszam wszystkich wykładowców i studentów na wydarzenie pt. "Trudne pytania” – po filmie "Sędziowie pod presją", które odbędzie się już 29 września br. o godz. 15:30 w kinie Janosik w Żywcu. Przewidywany czas zakończenia wydarzenia to godz. 18:00.

Link do wydarzenia na facebook: https://fb.me/e/3PVdSyPUb

Wydarzenie obejmuje projekcję filmu "Sędziowie pod presją" po której odbędzie się spotkanie z sędziami Pawłem Juszczyszynem i Waldemarem
Żurkiem moderowane przez tegoroczną absolwentkę liceum Agnieszkę Kąkol. W trakcie spotkania młodzież będzie miała okazję zadać
pytania jak i podzielić się swoimi przemyśleniami związanymi dla przykładu z projekcją filmu, szeroko rozumianym wymiarem sprawiedliwości, czy praworządnością.

Do 26 roku życia wstęp jest bezpłatny.

 

04.08.2023

Szanowni Państwo

Informujemy, że zapisy na przedmioty do wyboru oferowane przez WPiE na kierunkach prowadzonych przez Wydział w roku akademickim 2023/2024 uruchomimy dla Państwa w terminie od 18.09.2023 roku do 30.09.2023 roku.
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Studiów UJD studenci zobowiązani są do rejestrowania się na zajęcia w systemie USOSweb oraz sprawdzania i podpinania przedmiotów z rejestracji pod właściwy etap studiów. Niezapisanie się studenta w podanym terminie na oferowane przedmioty do wyboru skutkować będzie przypisaniem na przedmiot wskazany przez władze dziekańskie Wydziału bez możliwości jego zmiany.


Dla przypomnienia podajemy Informacje dotyczące świadczeń dla studentów Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, w tym dotyczące miejsc w Domu Studenta Skrzat:
Osoby zainteresowane miejscem w Domu Studenta Skrzat Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie prosimy o zapoznanie się z Zarządzeniem Rektora UJD w sprawie zasad przyznawania miejsc w Domu Studenta Skrzat i postępowanie zgodnie z wytycznymi. Zarządzenie oraz druk wniosku zamieszczone są na stronie internetowej Domu Studenta Skrzat w zakładce – Dokumenty. Druk wniosku o przyznanie miejsca w Domu Studenta Skrzat zamieszczony jest również na stronie internetowej Działu Spraw Studenckich Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie w zakładce – Stypendia i stanowi załącznik do Regulaminu świadczeń dla studentów  UJD.  Osoby zainteresowane miejscem w Domu Studenta Skrzat prosimy o składanie aktualnie obowiązujących wniosków w dziekanacie Wydziału, zgodnie z zarządzeniem JM Rektora UJD:

- do dnia 10 września br. (studenci z pierwszej rekrutacji),

- do dnia 23 września br. (studenci z drugiej rekrutacji).

Regulamin świadczeń dla studentów UJD wraz z wnioskami i załącznikami zamieszczony jest na stronie internetowej Działu Spraw Studenckich Uczelni w zakładce – Stypendia.

http://www.skrzat.ujd.edu.pl

strona DSS

Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem świadczeń dla studentów UJD:
Student ubiegający się o przyznanie stypendium socjalnego, stypendium dla osób niepełnosprawnych, stypendium rektora składa wniosek wraz z wymaganymi dokumentami w dziekanacie właściwego wydziału w terminie:
- do 5 października – w przypadku kiedy studia rozpoczęły się od semestru zimowego,
- do 5 marca – w przypadku kiedy studia rozpoczęły się od semestru letniego.
Student ubiegający się o przyznanie zapomogi może składać wniosek przez cały rok akademicki.

UWAGA!

Wnioski stypendialne na rok akademicki 2023/2024 zostaną udostępnione dla studentów na stronie Działu Spraw Studenckich w drugiej połowie września 2023 r. Wnioski o miejsce w Domu Studenta Skrzat można składać na obecnym druku. Informacja ta została również zamieszczona na stronie: http://www.dss.ujd.edu.pl/395,Wnioski-i-zalaczniki-do-Regulaminu-swiadczen


03.08.2023

Zaproszenie  na mieszany kurs intensywny w ramach Programu Erasmus+ pt. „Empowered Leadership: Managing People and Business Skills", skierowany do studentów. Organizatorem wydarzenia jest uczelnia partnerska Universitatea Babeş-Bolyai (Cluj-Napoca, Rumunia) – szczegóły oferty w poniższej wiadomości.

Bartłomiej Kowalik
Dział Nauki i Współpracy z Zagranicą UJD

 

Empowered leadership & HRM - BIP UBB

 

Dear partner, 

 It is our pleasure to announce and invite you to the ERASMUS+ Blended Intensive Program 

EMPOWERED LEADERSHIP: MANAGING PEOPLE & BUSINESS SKILLS. 

 

Empowered Leadership: Managing People and Business Skills is an intensive program designed to enrich students' business skills in Romania's landscapes. This program is addressed to international students, aiming to initiate them in the fundamentals of people management, HRM practices, and business skills. 

In this program, participants will explore the topics of empowered leadership in a multicultural setting, strengthening their ability to inspire, guide, and nurture talent. This program emphasizes human resource management (HRM) practices, enabling participants to understand how to attract, develop, and retain a diverse workforce in a global business environment. 

Participants will have the opportunity to interact with Romanian students and businesses, understanding the most recent HRM practices and approaches to leadership. Through workshops, case studies, practical projects, and guided discussions, students will gain an in-depth understanding of effective HRM strategies and how to apply leadership principles to 

drive organizational success. 

By the end of this program, participants will emerge as confident leaders, ready to navigate the diverse challenges of global business landscapes and drive people-centric growth in their organizations. 

The program will be organized by the Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca, Romania – Faculty of Economics and Business Administration and the Centre for International Cooperation 

 

Topics included in this program: 

1. Empowered Leadership Essentials: Introduction to the key principles and practices of empowered leadership, with a focus on people management in a multicultural environment. 

2. Global HRM Practices: An overview of human resource management practices from a global perspective, discussing the role of culture and diversity. 

3. Talent Acquisition and Management: Understanding strategies for attracting, hiring, and retaining top talent in a competitive, global market. 

4. Workforce Development and Training: Learn about creating effective training and development programs that cater to a diverse workforce's unique needs. 

5. Performance Management and Feedback: Explore techniques to evaluate employee performance and provide constructive feedback to foster growth and development. 

6. Diversity, Equity, and Inclusion: Understand the significance of cultivating an inclusive work environment that values diversity and promotes equity. 

7. Employee Engagement and Motivation: Study the dynamics of employee engagement and motivation, and how to create a stimulating work environment. 

8. Conflict Resolution and Negotiation: Master conflict resolution techniques and negotiation strategies specific to HRM. 

9. Legal and Ethical Considerations in HRM: Understand the legal and ethical aspects that affect HRM in a global context. 

10. Field Visits and Case Studies: Visit local businesses and engage in case studies to understand the practical application of HRM principles and leadership in Romania. 

11. Capstone Project: Apply your learning to solve a real-world HRM challenge, demonstrating your understanding of people management and business skills. 

 

Duration of the program 

· 2 days online (March14-15, 2024) 

· 5 days on site in Cluj-Napoca, Romania (March 18-22, 2024) 

 

Financial support 

· Mobility scholarships, funded by the Erasmus+ program (for details, please refer to your home university Erasmus+ Office) 

· Coffee breaks, courses and cultural activities will be covered by Babeș-Bolyai University with the support of the EU – Erasmus+ program. 

 

Reasons to attend the summer program 

· financial support from the ERASMUS+ Program 

· form friendships and connections 

· get a glimpse at Romanian academic and cultural life 

· learn new skills 

· get a crash course in a subject you may want to study 

· receive a grade and 3 ECTS credits 

· on request, on-campus accommodation at a reasonable price (approx. 7 EUR/night in triple room or 10 EUR/night in double rooms). 

 

No participation fee. 

 

·Contact persons: 

Academic coordinator of the program: Prof. dr. Monica Zaharie, 

Faculty of Economics and Business Administration 

(e-mail: monica.zaharie@econ.ubbcluj.ro) 

 and 

 Administrative coordinator: Dr. Carmen Țâgșorean, 

Centre for International Cooperation 

(e-mail: carmen.tagsorean@ubbcluj.ro) 

 

Hope you will join us and see each other in Cluj! 

 Have a wonderful summer! 

 With best regards, 

 

Liana LUPU

Erasmus+ Office Centre for International Cooperation Universitatea Babeş-Bolyai

Centre from Reșița P-ta Traian Vuia nr. 1-4, 320085, RO

Tel.:    (0040) 374 810 705 Mobil: (0040) 766 575 025

Web: http://www.cci.ubbcluj.ro E-Mail: liana.lupu@ubbcluj.ro

 

 

25.07.2023


W terminie od 31.07.2023 roku do 11.08.2023 roku w dziekanacie WPiE pełni dyżur pani mgr Joanna Kowalik.

W terminie od 21.08.2023 roku do 05.09.2023 roku w dziekanacie WPiE pełni dyżur pani Sylwia Stachowiak.

W dniach 14 i 15.08.2023 dziekanat nieczynny z uwagi na dni wolne od pracy.

 

 


  • ogłoszenia - czerwiec 2023
  • ogłoszenia - maj 2023
  • ogłoszenia - kwiecień 2023
  • ogłoszenia - marzec 2023
  • ogłoszenia - luty 2023
  • ogłoszenia - styczeń 2023
  • ogłoszenia - grudzień 2022
  • ogłoszenia - listopad 2022
  • ogłoszenia - październik 2022
  • ogłoszenia - wrzesień 2022
  • ogłoszenia - sierpień 2022
  • ogłoszenia - lipiec 2022
  • ogłoszenia - czerwiec 2022
  • ogłoszenia - maj 2022
  • ogłoszenia - kwiecień 2022
  • ogłoszenia - marzec 2022
  • ogłoszenia - luty 2022
  • ogłoszenia - styczeń 2022
  • ogłoszenia - grudzień 2021
  • ogłoszenia - listopad 2021
  • ogłoszenia - październik 2021
  • ogłoszenia - wrzesień 2021
  • ogłoszenia - do dnia 31.08.2021
« wstecz
| Deklaracja dostępności | WPiE | Struktura | Nauka | Dydaktyka | Pracownik | Student | Kandydat | Ogłoszenia | Współpraca międzynarod.

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 3 | Wszystkich wizyt: