•  
  • WPiE
    • Władze
    • Misja Wydziału
    • Kolegium dziekańskie
    • Rada dyscypliny
    • Pełnomocnicy i Koordynatorzy
    • Pracownicy
    • Konsultacje pracowników
    • Kalendarz akademicki
    • Regulaminy
    • Ogłoszenia Wydziału
    • Zatrudnienie na Wydziale
    • Dokumenty do zatrudnienia
    • Kontakt
  • Struktura WPiE
    • Katedra Prawa Administracyjnego i Finansowego
    • Katedra Prawa Sądowego
    • Katedra Prawa Ustrojowego i Porównawczego
    • Katedra Ekonomii i Finansów
  • Nauka
    • Rzecznik nauki
    • Rada Dyscypliny
    • Konferencje
    • Zeszyty Naukowe
    • Częstochowskie Sympozjum Administracyjno-Prawne
    • Środkowoeuropejskie Forum Prawno-Administracyjne
    • Pracownia Analiz Prawnych
  • Dydaktyka
    • Kształcenie na odległość
    • Kierunki studiów
    • Plany studiów
    • Toki studiów
    • Informator ECTS
    • Opiekunowie roku
    • Jakość kształcenia
    • Regulamin studiów
    • Studia podyplomowe
    • Koła Naukowe
    • Legalis
    • LEX
  • Dla pracowników
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • kształcenie w trybie hybrydowym
    • ogłoszenia i komunikaty dla pracowników
    • pliki do pobrania
    • strona pracowników UJD
    • plany zajęć
    • USOSweb UJD
    • EGERIA - zakupy
    • portal pracowniczy UJD
    • poczta UJD
    • Archiwum Prac Dyplomowych
    • LEX
    • LEGALIS
  • Dla studentów
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • Kształcenie w trybie hybrydowym
    • Konsultacje pracowników WPiE
    • Opiekunowie roku
    • Dziekanat
    • Ogłoszenia
    • Organizacja roku akademickiego
    • Plany zajęć
    • Harmonogramy zjadów
    • Harmonogramy egzaminów
    • Regulaminy i instrukcje
    • Wnioski i wzory podań
    • Praktyki studenckie
    • Sprawy socjalne
    • DS. Skrzat
    • USOSweb UJD
    • USOS UL
    • USOS APD
    • Logo UJD
    • LEX
    • LEGALIS
  • Dla kandydatów
  • Ogłoszenia
  • Współpraca międzynarod.
    • Aktualności
    • Osoby odpowiedzialne
    • Umowy międzynarodowe
    • Profesorowie zagraniczni
  • » Władze
  • » Misja Wydziału
  • » Kolegium dziekańskie
  • » Rada dyscypliny
  • » Pełnomocnicy i Koordynatorzy
  • » Pracownicy
  • » Konsultacje pracowników
  • » Kalendarz akademicki
  • » Regulaminy
  • » Ogłoszenia Wydziału
  • » Zatrudnienie na Wydziale
  • » Dokumenty do zatrudnienia
  • » Kontakt
Wersja dla niedowidzacych
A A A

WPiE » Ogłoszenia Wydziału


UWAGA STUDENCI PRZEBYWAJĄCY W BUDYNKACH UCZELNI

Zgodnie z Komunikatem J.M. Rektor UJD podczas przebywania w budynkach Uczelni, w tym również w trakcie zajęć dydaktycznych odbywających się w budynkach Uczelni obowiązuje BEZWZGLĘDNY nakaz noszenia maseczek i zakrywania ust oraz nosa.


UWAGA STUDENCI WSZYSTKICH  LAT I KIERUNKÓW STUDIÓW

Prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w Dziekanacie do sytuacji absolutnie koniecznych i kontaktowanie się telefonicznie, korespondencyjnie lub pocztą elektroniczną.
Osobista wizyta w Dziekanacie jest możliwa tylko i wyłącznie po uprzednim jej umówieniu z Pracownikami Dziekanatu.

dr Monika Bartnik    Prodziekan ds. Studencko-Dydaktycznych

 

 

UWAGA STUDENCI WYDZIAŁU PRAWA I EKONOMII!

W związku z wprowadzeniem 3 poziomu zabezpieczeń zgodnie z Systemem Zabezpieczeń Covid-19 Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie od dnia 16 października 2020 r. do odwołania wszystkie zajęcia odbywać się będą wyłącznie w trybie zdalnym.


20.12.2020

Wirtualne Spotkanie informacyjne dla Studentów Niepełnosprawnych WPiE UJD

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam na spotkanie informacyjne, które odbędzie się w formie zdalnej dnia 7 stycznia 2021 r. (czwartek) o godzinie 17:00. Spotkanie będzie poświęcone uprawnieniom studentów niepełnosprawnych wynikającym z aktów prawa powszechnie obowiązującego oraz aktów prawa wewnętrznego UJD, ofercie BON oraz projektowi z zakresu dostępności realizowanemu w naszej Uczelni. Dane dostępowe znajdziecie Państwo na oficjalnych mailach grupowych (można również kontaktować się ze mną osobiście w celu uzyskania dostępu.
Serdecznie Państwa zapraszam!

 

dr Karolina Paluszek
Koordynator ds. Osób Niepełnosprawnych WPiE


15.12.2020

Szanowni studenci studiów stacjonarnych kierunków:

II rok ­ - Rachunkowość i Podatki
II rok - Ekonomia (tylko nowe wnioski !!!)


Wnioski o zorganizowanie praktyki studenckiej z pisemną zgodą dyrekcji placówki, w której Student zamierza odbyć praktykę, należy składać do koordynatora praktyk na kierunkach ekonomicznych Pani mgr Beaty Wolnej na adres mailowy: b.wolna@ajd.czest.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 grudnia 2020 r. Wzór wniosku znajduje się pod linkiem.
Wnioski wraz z pisemną zgodą dyrekcji placówki należy przesyłać do Pani mgr Beaty Wolnej w formie skanu lub zdjęcia (odpowiednio dobrej jakości).
 
Prodziekan ds. studencko-dydaktycznych
dr Paulina Ucieklak-Jeż, prof.UJD


10.12.2020

Nagroda Prezydenta Miasta Częstochowy za najlepszą pracę inżynierską, licencjacką, magisterską lub doktorską związaną z promocją Częstochowy

więcej informacji na stronie: www
regulamin konkursu

 

04.12.2020

Wykłady NZB

Szanowni Studenci kierunku
ekonomii, rachunkowości i podatków rok I
oraz zainteresowani Studenci innych kierunków
Zapraszam na Wykład on-line w dniu 08.12.(wtorek) o godzinie 11.30
Temat: Wiarygodność finansowa - co możesz zyskać?


Szanowni Studenci kierunku
rachunkowości i podatków rok II i III
oraz zainteresowani Studenci innych kierunków
Zapraszam na Wykład on-line w dniu 08.12.(wtorek) o godzinie 15.15
Temat wykładu "Oszczędzanie oraz inwestowanie długoterminowe"


Szanowni Studenci kierunku
rachunkowości i podatków rok I
oraz zainteresowani Studenci innych kierunków
Zapraszam na Wykład on-line w dniu 13.01.(wtorek) o godzinie 11.30
Temat wykładu „Korzystanie z informacji gospodarczej przewagą konkurencyjną firm”

więcej informacji: zaproszenie na wykłady

dr Paulina Ucieklak-Jeż, prof.UJD
Prodziekan ds. studencko-dydaktycznych w zakresie kierunków ekonomicznych

 

30.11.2020

Szanowni Państwo Studenci!
Uprzejmie informujemy, że w systemie Google Workspace (wcześniej: G Suite) w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie wdrażana jest aktualnie funkcja weryfikacji dwuetapowej podczas logowania. Konta użytkowników - Wykładowców i Studentów - będą jeszcze bezpieczniejsze.
W celu uruchomienia tej funkcji bardzo proszę:

  • Zalogować się do systemu i kliknąć przycisk Zarejestruj się. Należy wylogować się z innych kont Google (wyczyścić pamięć podręczną) lub użyć nowej sesji przeglądarki. https://classroom.google.com/
  • Wpisać numer telefonu komórkowego.
  • Zatwierdzić funkcję podwójnej weryfikacji przez wpisanie kodu, który otrzymają Państwo w SMS.

 

24.11.2020

SZANOWNI STUDENCI STUDIÓW STACJONARNYCH KIERUNKÓW:
I i II ROK ­ RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI
I i II ROK - EKONOMIA


Wnioski o zorganizowanie praktyki studenckiej z pisemną zgodą dyrekcji placówki, w której Student zamierza odbyć praktykę, należy składać do koordynatora praktyk na kierunkach ekonomicznych Pani mgr Beaty Wolnej na adres mailowy: b.wolna@ajd.czest.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 grudnia 2020 r. Wzór wniosku znajduje się pod linkiem.
Wnioski wraz z pisemną zgodą dyrekcji placówki należy przesyłać do Pani mgr Beaty Wolnej w formie skanu lub zdjęcia (odpowiednio dobrej jakości).
 
Prodziekan ds. studencko-dydaktycznych
dr Paulina Ucieklak-Jeż, prof.UJD

 

20.11.2020

Koło Naukowe Myśli Administracyjno-Prawnej działające przy Wydziale Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego w Częstochowie ma zaszczyt serdecznie zaprosić Państwa na wykład Pani Izabeli Stawskiej pt. „Ochrona danych osobowych podczas pracy zdalnej”, który odbędzie się on-line na platformie Google Meet dnia 27 października 2020 r. (piątek) o godz. 18.00.

Aby wziąć udział w wykładzie, należy zgłosić chęć swojego uczestnictwa w wiadomości skierowanej na adres fanpage’a Koła na Facebooku: facebook.com/KNMAP.UJD lub skontaktować się z Organizatorami za pośrednictwem e-maila na adres: knmap.ujd@gmail.com. W dniu wykładu każda ze zgłoszonych osób otrzyma w wiadomości prywatnej link do spotkania on-line.

Prelegentka wykładu, Pani Izabela Stawska, to ekspertka w zakresie ochrony danych osobowych, doradca metodyczny w zakresie technologii informacyjno–komunikacyjnej dla nauczycieli nieinformatycznych, w tym w technikach kształcenia na odległość, oraz certyfikowana liderka i trenerka programu Intel® Nauczanie ku Przyszłości realizowanego przy wsparciu firmy Microsoft. Dzięki jej uprzejmości na wykładzie zgłębimy tajniki metod ochrony naszych danych osobowych podczas pracy w warunkach zdalnych spowodowanych pandemią SARS-CoV-2.

Serdecznie zapraszamy do zapisów i uczestnictwa w wydarzeniu oraz do śledzenia aktywności Koła na Facebooku!


06.11.2020

Informuje się studentów III roku Administracji niestacjonarnej o przełożeniu Seminarium z dr hab. Michałem Bartoszewiczem z dnia 6 listopada br. na dzień 14 listopada br. od godz. 10.

 

02.11.2020

Konkurs Podatkowi Liderzy

Zachęcamy Państwa do wzięcia udziału w konkursie Podatkowi Liderzy, organizowanym przez Ministerstwo Finansów.

Temat 8 edycji konkursu to „Podatki w czasie pandemii”. Na laureatów czeka 16 płatnych staży w Ministerstwie Finansów.

Szczegóły dostępne pod linkiem: podatkowi liderzy

 

30.10.2020

Informuje się studentów o odwołaniu zajęć z dr Mariuszem Paradowskim w trybie online do dnia 08.11.2020 r.

Zgodnie z zarządzeniem JM Rektor UJD w dniu 2 listopada 2020 r.(poniedziałek) dziekanat będzie nieczynny.

 

26.10.2020

Nabór wniosków o realizację prac przedwdrożeniowych w ramach projektu  "Inkubator Innowacyjności 4.0"

Zachęcamy pracowników naukowych, doktorantów i studentów do składania wniosków o finansowanie prowadzonych prac badawczo-rozwojowych o dużym potencjale komercjalizacji. W ramach "Inkubatora Innowacyjności 4.0" można otrzymać środki finansowe na realizację poniższych działań:

1. Promocja technologii na wystawach i targach wynalazczości.
2. Przygotowanie analiz zdolności komercjalizacyjnej zakończonego projektu, np. analiza potencjału rynkowego, analiza gotowości wdrożeniowej, wycena praw własności intelektualnej.
3. Uzyskanie ochrony własności intelektualnej i przygotowanie dokumentacji patentowej.

4. Realizacja prac przedwdrożeniowych, w tym dodatkowe testy laboratoryjne, budowa prototypów lub dostosowanie technologii do potrzeb zainteresowanego nabywcy.

Złożone wnioski zostaną ocenione pod względem formalnym przez koordynatorów projektu, a oceny merytorycznej wniosków dokona Rada Inwestycyjna.

Termin pierwszego naboru wniosków upływa 3 listopada 2020 roku.

Regulamin udziału w projekcie oraz formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie internetowej Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji w Obszarze Nauki i Sztuki UJD w zakładce Inkubator Innowacyjności 4.0.

LINK: http://www.ctwions.ujd.edu.pl/298,Inkubator-Innowacyjnosci-4-0

 

26.10.2020

Podział na grupy dla kierunków: Ekonomia, Rachunkowość i podatki


23.10.2020

Dostęp do Systemu Informacji Prawnej LEGALIS!!!

Szanowni Państwo Studenci!

Uprzejmie informuję, że od dnia 21.10.2020 r. macie Państwo możliwość korzystania z komputerów domowych z Systemu Informacji Prawnej Legalis. Jest to konkurencyjny w stosunku do programu Lex system, w którym poza aktami prawnymi znajdziecie Państwo zasoby (komentarze do aktów prawnych, monografie, publikacje książkowe, artykuły naukowe) wydawane w wydawnictwie C.H. Beck (specjalizującym się publikacjach prawniczych). Jest to niezwykle przydatne narzędzie, które pozwoli Państwu, szczególnie w dobie pandemii, sprawne przygotowanie się do zajęć, opracowanie prac pisemnych, zwłaszcza prac dyplomowych, bez konieczności korzystania z bibliotek.

Dostęp możliwy jest dla 100 użytkowników równoległych w wersji GOLD z możliwością korzystania do końca 2020 r. Od 1 stycznia otrzymają Państwo dostęp imienny do systemu.

Aby skorzystać z narzędzia należy wejść na stronę https://legalis.pl/ i zalogować się korzystając z loginu i hasła przesłanego do Państwa drogą mailową.

Serdecznie zachęcam do korzystania z tego narzędzia.

Dziekan Wydziału Prawa i Ekonomii

dr Ewelina Żelasko-Makowska, prof. UJD

21.10.2020

Zaproszenie na spotkanie w sprawie ERASMUS+

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w najbliższy piątek (23.10.2020) o godz. 14:30 odbędzie się spotkanie informacyjne online dot. Programu Erasmus+ dla studentów, doktorantów i absolwentów.

Spotkanie odbędzie się na platformie ZOOM.

Link do spotkania:

https://zoom.us/j/7917193956?pwd=U0hQRGkvK2tma0d5Qk5qT1N5T294dz09

ID Spotkania - 791 719 3956

Hasło do spotkania - erasmus

Podczas spotkania będzie można uzyskać odpowiedzi na następujące pytania:

- do jakich krajów można wyjechać;
- ile czasu trwa mobilność;
- jakie dokumenty należy złożyć przed wyjazdem;
- jakie są terminy rekrutacji;
- kto może ubiegać się o dodatek socjalny lub zw. z niepełnosprawnością w ramach Programu PO WER.

 

16.10.2020

UWAGA STUDENCI – ZAPiSY na PRZEDMIOTY DO WYBORU !

W związku z niezapisaniem się studentów na niektóre przedmioty do wyboru oferowane w roku akad. 2020/2021 w dniu 16.10.2020 r. o godz. 15.00 zostają ponownie uruchomione zapisy na podane poniżej przedmioty (zapisy będą  uruchomione do 18.10.2020 r. godz. 23.59):

przedmioty

 

16.10.2020
Informuje się studentów o odwołaniu zajęć z dr hab. Pawłem Wolnickim, prof. UJD w trybie online do dnia 21.10.2020 r.

 

15.10.2020

Podział na grupy dla kierunków: Administracja, Prawo

 

15.10.2020

Wykaz kontaktów (maili grupowych) aktualizacja na dzień 2020-10-19 do Studentów poszczególnych lat i kierunków prowadzonych na WPiE

 

15.10.2020

KOMUNIKAT Nr R021.2.35.2020 REKTORA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE z dnia 15 października 2020 r. w sprawie wprowadzenia  Systemu zabezpieczeń COVID-19 w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie.

KOMUNIKAT Nr R021.2.35.2020


15.10.2020

W związku z  aktualizacją systemu USOS w dniu 15.10.2020 r. nie będzie możliwa obsługa studenta wymagająca skorzystania z ww. systemu.

 

15.10.2020

UWAGA STUDENCI I ROKU !
W dniu 16.10.2020 r. od godz. 15.00 zostaną uruchomione w systemie USOS zapisy na przedmioty do wyboru dla I roku kierunków prowadzonych na WPiE. Prosimy o dokonanie zapisu na wybrany przedmiot za pośrednictwem systemu USOS do dnia 18.10.2020 r. godz. 23.00. Studenci, którzy nie zapiszą się w wyznaczonym terminie na przedmiot do wyboru zostaną przypisani decyzją władz Wydziału do wskazanego przez dziekana WPiE przedmiotu.

14.10.2020

Informuje się studentów o odwołaniu zajęć z dr Olgierdem Kucharskim w dniach od 14.10.2020 r. do 18.10.2020 r.

 

13.10.2020

Kanały komunikacji wykorzystywane do kształcenia on-line na Wydziale Prawa i Ekonomii UJD z podziałem na kierunki studiów

Administracja, Ekonomia, Prawo, Rachunkowość i podatki


12.10.2020

podział na grupy STUDENCI I ROKU Ekonomia link

 

12.10.2020

UWAGA STUDENCI I ROKU Ekonomia – studia stacjonarne I stopnia

zajęcia stacjonarne 13 października 2020 r. ( wtorek) od godz.9.45 sala 1.01

 

12.10.2020

Przypominamy studentom kierunku administracja 2 rok, sem. 3 oraz kierunku ekonomia 1 rok o zapisaniu się przez system USOS na wychowanie-fizyczne.

 

 

 


« wstecz
| WPiE | Struktura WPiE | Nauka | Dydaktyka | Dla pracowników | Dla studentów | Dla kandydatów | Ogłoszenia | Współpraca międzynarod.

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 2 | Wszystkich wizyt: