•  
  • Deklaracja dostępności
  • WPiE
    • Władze
    • Misja Wydziału
    • Kolegium dziekańskie
    • Rada dyscypliny
    • Pełnomocnicy i Koordynatorzy
    • Pracownicy
    • Konsultacje pracowników
    • Kalendarz akademicki
    • Regulaminy
    • Ogłoszenia Wydziału
    • Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
    • Zatrudnienie na Wydziale
    • Dokumenty do zatrudnienia
    • Kontakt
    • Dostępność -
      informacje o Uczelni
  • Struktura
    • Katedra Prawa Administracyjnego i Finansowego
    • Katedra Prawa Sądowego
    • Katedra Prawa Ustrojowego i Porównawczego
    • Katedra Ekonomii i Finansów
  • Nauka
    • Rzecznik nauki
    • Rada Dyscypliny
    • Konferencje
    • Zeszyty Naukowe
    • Częstochowskie Sympozjum Administracyjno-Prawne
    • Środkowoeuropejskie Forum Prawno-Administracyjne
    • Pracownia Analiz Prawnych
  • Dydaktyka
    • Kształcenie na odległość
    • Kierunki studiów
    • Plany studiów
    • Toki studiów
    • Informator ECTS
    • Opiekunowie roku
    • Jakość kształcenia
    • Regulamin studiów
    • Studia podyplomowe
    • Koła Naukowe
    • Legalis
    • LEX
  • Pracownik
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • kształcenie w trybie hybrydowym
    • ogłoszenia i komunikaty dla pracowników
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • pliki do pobrania
    • strona pracowników UJD
    • plany zajęć
    • USOSweb UJD
    • EGERIA - zakupy
    • portal pracowniczy UJD
    • poczta UJD
    • Archiwum Prac Dyplomowych
    • LEX
    • LEGALIS
    • Rada24
  • Student
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • Kształcenie w trybie hybrydowym
    • Konsultacje pracowników WPiE
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • Opiekunowie roku
    • Dziekanat
    • Ogłoszenia
    • Organizacja roku akademickiego
    • Plany zajęć
    • Harmonogram zjazdów
    • Harmonogramy egzaminów
    • Regulaminy i instrukcje
    • Wnioski i wzory podań
    • Praktyki studenckie
    • Sprawy socjalne
    • DS. Skrzat
    • USOSweb UJD
    • USOS UL
    • USOS APD
    • Logo UJD
    • LEX
    • LEGALIS
    • STATISTICA
  • Kandydat
  • Ogłoszenia
  • Współpraca międzynarod.
    • Aktualności
    • Osoby odpowiedzialne
    • Umowy międzynarodowe
    • Profesorowie zagraniczni
  • » Władze
  • » Misja Wydziału
  • » Kolegium dziekańskie
  • » Rada dyscypliny
  • » Pełnomocnicy i Koordynatorzy
  • » Pracownicy
  • » Konsultacje pracowników
  • » Kalendarz akademicki
  • » Regulaminy
  • » Ogłoszenia Wydziału
  • » Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
  • » Zatrudnienie na Wydziale
  • » Dokumenty do zatrudnienia
  • » Kontakt
  • » Dostępność -
    informacje o Uczelni
Wersja dla niedowidzacych
A A A

WPiE » Ogłoszenia Wydziału » ogłoszenia - luty 2022

 

28.02.2022

Redakcja kwartalnika „Probacja” ogłasza „Konkurs Debiutantów” dla autorów najlepszego artykułu naukowego.

Konkurs adresowany jest do osób będących studentami czwartego lub piątego roku studiów oraz osób z tytułem zawodowym magistra (magistra inżyniera albo równorzędnym). Z wszystkich nadesłanych prac zostanie wybranych 3 Laureatów.
Zwycięskie artykuły zostaną opublikowane w kolejnych trzech numerach czasopisma naukowego „Probacja” (100 pkt). Ponadto autorzy najlepszych artykułów otrzymają list gratulacyjny Ministra Sprawiedliwości.
Artykuł należy przesłać na adres e-mailowy: konkurs.probacja@ms.gov.pl  do dnia 30 kwietnia 2022 r.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://probacja.com
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału!

Wydział Analiz Legislacyjnych i Organizacji
Departament Prawa Europejskiego
tel: +48 22 52 12 888

 

28.02.2022

Zapraszamy na tutoring w ramach PSW-OT
Od 22 lutego do 8 marca br. każdy student, mający możliwość realizacji przedmiotów swobodnego wyboru, może wybrać PSW prowadzone w formule tutoringu rozwojowego lub akademickiego. To unikatowe doświadczenie pracy „jeden na jeden”, które przyczynia się do rozwoju i wzmacnia zasoby studenta, stając się jednocześnie wartościowym uczelnianym doświadczeniem.

 

 

 

 

W tym semestrze można wybrać zajęcia tutorskie spośród następujących propozycji:

  • Coolcolage (dr Marzena Bogus-Spyra, prof. UJD),
  • Wkręceni w teatr, zakręceni teatrem (dr hab. Joanna Warońska-Gęsiarz, prof. UJD),
  • Bio-logiczna różnorodność (dr Barbara Majchrzak),
  • Wolność - czy na pewno kocham i rozumiem? Współczesne spory o idee wolności (dr Michał Płóciennik),
  • Pomyśl siebie (dr Karol Motyl).

Szczegóły dotyczące przedmiotu a także sylwetki tutorów można znaleźć na stronach tutoring.ujd.edu.pl lub ujd.edu.pl w zakładce w dziale „Dla studentów” lub „Dydaktyka”.
Serdecznie zapraszamy!

 

28.02.2022

UWAGA studenci kierunku rachunkowość i podatki studia niestacjonarne semestr czwarty!

Z uwagi na błąd systemu USOS uprzejmie prosimy o dokonanie ponownego zapisu na przedmiot do wyboru (1 z 2):
"Ochrona danych osobowych" lub "System wynagradzania w przedsiębiorstwie".
Termin zapisów 28.02.2022 r. - 04.03.2022 r. godz. 23:59.
Przepraszamy za utrudnienia.


24.02.2022

targi pracy i praktyk - Absolvent Talent Days

informator

 

24.02.2022

Szanowni Państwo,
oficjalnie ogłaszamy nabór do II Kadencji Młodzieżowej Rady Sprawiedliwości.
Celem Młodzieżowej Rady Sprawiedliwości jest przede wszystkim kreowanie i promowanie wśród młodzieży postaw nastawionych na aktywne współdziałanie dla rozwoju i budowania świadomości prawnej, a także włączenie młodzieży w dialog dotyczący wymiaru sprawiedliwości oraz kształcenia prawnego w Polsce.
W skład Rady wchodzić będzie od 12 do 24 członków, wybranych spośród kandydatów zgłoszonych do udziału w rekrutacji. Pierwsza tura naboru potrwa do dnia 28 lutego 2022 r.
Uczestnikiem naboru może być osoba fizyczna, która w dniu ogłoszenia naboru ukończyła 16 lat, a jednocześnie nie ukończyła 26 lat.
Więcej informacji znajdziecie Państwo pod adresem: https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/mlodziezowa-rada-sprawiedliwosci-ii-kadencji.
Zapraszamy do naboru do Młodzieżowej Rady Sprawiedliwości II Kadencji, a także do śledzenia naszego profilu na Facebooku mieszczącego się pod linkiem: https://www.facebook.com/Edukacja-Prawna-102567281694518.

Z poważaniem
WYDZIAŁ DS. EDUKACJI PRAWNEJ
Departament Strategii i Funduszy Europejskich
e-mail: edukacja.prawna@ms.gov.pl
Al. Ujazdowskie 11 00-950 Warszawa
tel: +48 22 52 12 888

 

24.02.2022

Komunikat Nr R021.2.4.2022 Rektora Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie z dnia 23 lutego 2022 r. w sprawie wprowadzenia Systemu zabezpieczeń Covid-19 w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie.

W związku ze spadkiem liczby potwierdzonych infekcji wirusem SARS-CoV-2 w mieście i
regionie:

  1. Odwołuje się poziom 2 zabezpieczeń zgodnie z Systemem zabezpieczeń Covid-19 w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie.
  2. Wprowadza się z dniem 24 lutego 2022 r. poziom 1 zabezpieczeń zgodnie z Systemem zabezpieczeń Covid-19 w Uniwersytecie Humanistyczno- Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie.
  3. Poziom zabezpieczeń obowiązuje do odwołania.

Rektor Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego
im. Jana Długosza w Częstochowie
Prof. dr hab. Anna Wypych-Gawrońska

22.02.2022

Szanowni Państwo!
Informujemy, że od semestru letniego 21/22L roku akademickiego 2021/2022 rozkłady zajęć są publikowane poprzez system USOSweb, a nie jak do tej pory poprzez system Celcat.


Bez konieczności logowania się do systemu USOS plan jest dostępny pod linkiem.

Indywidualny plan zajęć będzie dostępny dla studenta indywidualnie po zalogowaniu do systemu USOSweb po spełnieniu warunków:

  • student jest rozliczony tzn. jest aktywnym studentem semestru, którego plan dotyczy
  • student jest wpisany do grup zajęciowych swoich przedmiotów, ma przygotowaną tzw. „sesję” na semestr, którego plan dotyczy. 


22.02.2022

Szanowni Państwo,
z powodu udziału w szkoleniu w czwartek 2022-02-24 w godz. 08.30-14.30 dziekanat będzie nieczynny dla studentów.

 

21.02.2022

Zapisy na przedmiot do wyboru dla studentów stacjonarnych na kierunku RIP sem. 6

Zgodnie z Regulaminem Studiów Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie studenci Wydziału Prawa i Ekonomii zobowiązani są do dokonania zapisów na przedmioty do wyboru oferowane w roku akademickim 2021/2022.

Zapisy  w systemie USOS uruchomione będą w dniu 22.02.2022 r. od godz. 8.00 i trwać będą do 23.59 27.02.2022 r.
Niezapisanie się studenta na oferowany przedmiot do wyboru skutkować będzie brakiem rozliczenia semestru.

21.02.2022
Zapisy na wykład swobodnego wyboru dla studentów niestacjonarnych na kierunkach RIP sem. 2 i 4, ADM-S sem. 2, ADM-R sem. 2 oraz PRA sem. 4, 6 i 10

Zgodnie z Regulaminem Studiów Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie studenci Wydziału Prawa i Ekonomii zobowiązani są do dokonania zapisów na wykład swobodnego wyboru oferowane w roku akademickim 2021/2022.

Zapisy  w systemie USOS uruchomione będą w dniu 22.02.2022 r. od godz. 8.00 i trwać będą do 23.59 04.03.2022 r.
Niezapisanie się studenta na oferowany przedmiot do wyboru skutkować będzie brakiem rozliczenia semestru.

 

15.02.2022

Szanowni Państwo,
chciałbym poinformować, że został ogłoszony nabór dla studentów i doktorantów WNSPiT i WPiE na udział w mieszanym kursie intensywnym "Sustainable Biotechnology Entrepreneurship: Microalgae & Human Food" organizowanym przez University of Almeria, Hiszpania w ramach programu Erasmus+ w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022.
Udział w naborze mogą wziąć studenci i doktoranci na kierunkach pokrewnych z Chemical Engineering, Business, Law, Food technology, Biotechnology.

Nabór potrwa do 25 lutego 2022 r. (piątek).
Szczegółowe informacje na temat naboru można znaleźć na naszej stronie internetowej – https://www.ujd.edu.pl/articles/view/aktualnosci-i-komunikaty

Mieszane programy intensywne (Blended Intensive Programmes -BIPs) są to krótkie intensywne programy polegające na połączeniu mobilności fizycznej i wirtualnej ułatwiające pracę zespołową i wymianę doświadczeń .Podczas mieszanych programów intensywnych studenci mogą podejmować krótkotrwałą mobilność fizyczną za granicą połączoną z obowiązkowym komponentem wirtualnym.                    
Mobilność: a) fizyczna – wyjazd za granicę do kraju uczelni organizatora w celu zrealizowania uzgodnionego programu BIP; minimalna długość pobytu za granicą to 5 dni, a maksymalna to 30, bez uwzględnienia dni na podróż; b) wirtualna (zdalna) – realizacja wirtualnego programu BIP, który przebiega w formie zdalnej wyłącznie poza krajem uczelni organizatora i umożliwia pracę zespołową i wymianę doświadczeń na podstawie e-uczenia się.

Z poważaniem,
Illia Kulchikovskyi, (Mr.)
Deputy Coordinator for the Erasmus + Programme
Zastępca Koordynatora Instytucjonalnego Programu Erasmus +


04.02.2022

Oferta szkoły letniej 2022 dla studentów i doktorantów.

Dear Colleague,
Greetings from Pécs, Hungary!
Would your students like to attend a summer program this year and earn credits while learning about Hungarian culture, free of charge?
We are delighted to inform you that in the framework of the University of Pécs Summer School Program students from all over the world have the opportunity to participate in our face-to-face summer course about Hungarian cultural heritage free of charge!
The Cultural Heritage of Hungary (July 3-17, 2022) in-person summer program will help you gain insight into Hungary's gastronomy, wine culture, history, religion and folk traditions, and political, economic and social challenges. Team building intercultural sessions will also be part of this program with professional lecturers and guided tours in Pécs.
The scholarship offered by the Hungarian Tempus Public Foundation for this program covers full tuition, meals, accommodation and various social activities for the duration of the program.
The program is open to undergraduate, graduate and PhD students.

Applications may be submitted in two ways:
1. As a nominee of the sending country's national scholarship organization from: Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Egypt, Greece, Poland, Russia, Slovakia, Slovenia, Ukraine.
2. As a citizen of the following countries, individually, directly: Albania, Argentina, Austria, Belgium, Bulgaria, Canada, Chile, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Egypt, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Iceland, India, Indonesia, Ireland, Israel, Italy, Japan, Korean Republic, Latvia, Lebanon, Lithuania, Luxembourg, Malaysia, Mexico, the Netherlands, Norway, the Philippines, Poland, Portugal, Romania, Russia, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Singapore, Taiwan, Thailand, Turkey, UK, USA.

The language of instruction is English and students can earn 5 ECTS credits by successfully completing the course. The summer course is open to undergraduate, graduate and PhD students.

More info in the Call for application: link
Application Guide: link

The application deadline for the scholarship is 10 March 2022.
The flyer for the program is attached.

Please visit https://summerschool.pte.hu/ for more information.
If you have any questions, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

Flóra KANYUK
Study Abroad and Summer School Program Coordinator

University of Pécs Rector's Cabinet
International Centre
H-7622 Pécs, Vasvári Pál u. 4. +36-72-501-500/12143


02.02.2022

Szanowni Państwo,
Rząd Republiki Łotwy (State Education Development Agency) ogłasza nabór na 10- i 11-miesięczne stypendia dla studentów studiów licencjackich, magisterskich oraz uczestników studiów doktoranckich z 40 krajów, w tym z Polski. Należy uprzednio nawiązać kontakt z wybraną uczelnią. Więcej - link

Z poważaniem
Bartłomiej Kowalik
Dział Nauki i Współpracy z Zagranicą UJD


« wstecz
| Deklaracja dostępności | WPiE | Struktura | Nauka | Dydaktyka | Pracownik | Student | Kandydat | Ogłoszenia | Współpraca międzynarod.

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 5 | Wszystkich wizyt: