•  
  • Deklaracja dostępności
  • WPiE
    • Władze
    • Misja Wydziału
    • Kolegium dziekańskie
    • Rada dyscypliny
    • Pełnomocnicy i Koordynatorzy
    • Pracownicy
    • Konsultacje pracowników
    • Kalendarz akademicki
    • Regulaminy
    • Ogłoszenia Wydziału
    • Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
    • Zatrudnienie na Wydziale
    • Dokumenty do zatrudnienia
    • Kontakt
    • Dostępność -
      informacje o Uczelni
  • Struktura
    • Katedra Prawa Administracyjnego i Finansowego
    • Katedra Prawa Sądowego
    • Katedra Prawa Ustrojowego i Porównawczego
    • Katedra Ekonomii i Finansów
  • Nauka
    • Rzecznik nauki
    • Rada Dyscypliny
    • Konferencje
    • Zeszyty Naukowe
    • Częstochowskie Sympozjum Administracyjno-Prawne
    • Środkowoeuropejskie Forum Prawno-Administracyjne
    • Pracownia Analiz Prawnych
  • Dydaktyka
    • Kształcenie na odległość
    • Kierunki studiów
    • Plany studiów
    • Toki studiów
    • Informator ECTS
    • Opiekunowie roku
    • Jakość kształcenia
    • Regulamin studiów
    • Studia podyplomowe
    • Koła Naukowe
    • Legalis
    • LEX
  • Pracownik
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • kształcenie w trybie hybrydowym
    • ogłoszenia i komunikaty dla pracowników
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • pliki do pobrania
    • strona pracowników UJD
    • plany zajęć
    • USOSweb UJD
    • EGERIA - zakupy
    • portal pracowniczy UJD
    • poczta UJD
    • Archiwum Prac Dyplomowych
    • LEX
    • LEGALIS
    • Rada24
  • Student
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • Kształcenie w trybie hybrydowym
    • Konsultacje pracowników WPiE
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • Opiekunowie roku
    • Dziekanat
    • Ogłoszenia
    • Organizacja roku akademickiego
    • Plany zajęć
    • Harmonogram zjazdów
    • Harmonogramy egzaminów
    • Regulaminy i instrukcje
    • Wnioski i wzory podań
    • Praktyki studenckie
    • Sprawy socjalne
    • DS. Skrzat
    • USOSweb UJD
    • USOS UL
    • USOS APD
    • Logo UJD
    • LEX
    • LEGALIS
    • STATISTICA
  • Kandydat
  • Ogłoszenia
  • Współpraca międzynarod.
    • Aktualności
    • Osoby odpowiedzialne
    • Umowy międzynarodowe
    • Profesorowie zagraniczni
  • » Władze
  • » Misja Wydziału
  • » Kolegium dziekańskie
  • » Rada dyscypliny
  • » Pełnomocnicy i Koordynatorzy
  • » Pracownicy
  • » Konsultacje pracowników
  • » Kalendarz akademicki
  • » Regulaminy
  • » Ogłoszenia Wydziału
  • » Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
  • » Zatrudnienie na Wydziale
  • » Dokumenty do zatrudnienia
  • » Kontakt
  • » Dostępność -
    informacje o Uczelni
Wersja dla niedowidzacych
A A A

WPiE » Ogłoszenia Wydziału » ogłoszenia - kwiecień 2022


22.04.2022

Szanowni Państwo,
Jak co roku w związku ze Światowym Dniem Własności Intelektualnej obchodzonym 26 kwietnia Centrum Transferu Wiedzy w Obszarze Nauki i Sztuki UJD wraz z Rzecznikiem Patentowym świadczącym usługi dla Uniwersytetu p. mgr Ewą Malewską reprezentującą Kancelarię Patentową Ewa Malewska & Partners zaprasza do wzięcia udziału w spotkaniu „Sesja Q&A z Rzecznikiem Patentowym”.
Zaproszenie skierowane jest do wszystkich studentów, doktorantów i pracowników naszego Uniwersytetu. Jeśli mają Państwo pytania związane z ochroną własności intelektualnej, prawem autorskim, ścieżką patentowania wynalazków, poznania korzyści wynikających z ochrony przedmiotów własności intelektualnej, serdecznie zapraszamy do czynnego udziału w spotkaniu. Pytania można przesłać wcześniej na adres mailowy Centrum stt@ujd.edu.pl lub zadać je bezpośrednio Rzecznikowi w trakcie Sesji Q&A, które odbędzie się w formie zdalnej na platformie ZOOM (link dostępu poniżej). Dołożymy wszelkich starań aby podczas Sesji Q&A udzielić Uczestnikom wyczerpujących odpowiedzi i przedyskutować nurtujące Państwa tematy związane z ochroną własności intelektualnej.

Spotkanie odbędzie się 26 kwietnia 2022 r. w godzinach 11.00-13.00.
Link do spotkania: https://zoom.us/j/98374608269?pwd=L0R5L0pnVHYxNWJNcDE1NVl2S1pRZz09

Moderatorem spotkania będzie Specjalista ds. zarządzania własnością intelektualną dr inż. Anna Wróbel-Knysak z Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji w Obszarze Nauki i Sztuki UJD.
Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy!

W razie pytań proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku,
dr inż. Anna Wróbel-Knysak

Telefon:  034 361 49 19 w. 261
e-mail: a.wrobel-knysak@ujd.edu.pl

21.04.2022


20.04.2022

Szanowni Państwo,
w imieniu członków Studenckiego Koła Naukowego Ustrojów Politycznych „CASUS" działającego przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz Studenckiego Koła Telewizyjnego ZOOM z Wydziału Humanistycznego UWM chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w 51. Międzynarodowym Seminarium Kół Naukowych. Konferencja odbędzie się w dniach 15.09 – 16.09.2022 r.
Wydarzenie ma charakter interdyscyplinarny i ma na celu umożliwienie wymiany myśli naukowej między studentami i doktorantami zrzeszonymi w kołach naukowych działających na uczelniach wyższych w Polsce i za granicą.
Jest to idealna możliwość, by wymienić się poglądami, pomysłami oraz rozpowszechnić efekty prowadzonej pracy naukowej.
Szczegółowe informacje: mskn.zip oraz na stronie:www.uwm.edu.pl/mskn
Serdecznie zachęcamy do udziału .
W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Z poważaniem
Komitet Organizacyjny MSKN 2022


14.04.2022

Szanowni Państwo,
 Uniwersytet na wniosek Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych wykupił na kolejny rok licencję na oprogramowanie  Statistica w wersji z Zestawem do Analiz Marketingowych i Rynkowych PLUS. Oprogramowanie to jest przeznaczone do analizy danych i obejmuje  dedykowane rozwiązania branżowe oraz zestaw narzędzi analizy, zarządzania i wizualizacji danych jak również metod data mining.
 Narzędzia te obejmują szeroki wybór technik analityki predykcyjnej, grupowania, klasyfikacji i eksploracji dostępnych w jednym  zintegrowanym pakiecie. Statistica może być wykorzystywana zarówno przez pracowników, doktorantów jak i studentów UJD na komputerach zlokalizowanych w  Uczelni jak i na komputerach domowych.
 
 W związku z powyższym na portalu enauka2.ujd.edu.pl po zalogowaniu jako użytkownik USOS w kategorii „Kursy Ogólnouczelniane" dostępny jest kurs o nazwie „Dostęp do programu Statistica". W kursie zamieszczono informacje o instalacji oprogramowania Statistica oraz o  szkoleniu online „Zastosowania wybranych metod modelowania statystycznego w programie Statistica", które przeprowadzone zostanie  przez trenera z firmy StatSoft Polska w dniu 21.04.2022 w godzinach 9.00-13.30 (z 30-min. przerwą). Program szkolenia obejmuje:

  • Wprowadzenie do zagadnienia modelowania statystycznego
  • Analiza regresji liniowej prostej
  • Analiza regresji liniowej w grupach
  • Analiza regresji liniowej wielorakiej
  • Analiza regresji dla zmiennej zależnej typu jakościowego (model  regresji logistycznej)

 Udział w szkoleniu możliwy jest po rejestracji pod linkiem

06.04.2022

Drodzy Studenci!
mamy przyjemność zaprosić Państwa do wzięcia udziału w warsztacie na temat  sektora nowoczesnych usług biznesowych, który odbędzie się w dniu 8 kwietnia (piątek) 2022 r. w trybie stacjonarnym o godz.13.15 w sali 1.01.

Udział w warsztatach jest bezpłatny.

więcej informacji



« wstecz
| Deklaracja dostępności | WPiE | Struktura | Nauka | Dydaktyka | Pracownik | Student | Kandydat | Ogłoszenia | Współpraca międzynarod.

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 4 | Wszystkich wizyt: