•  
  • Deklaracja dostępności
  • WPiE
    • Władze
    • Misja Wydziału
    • Kolegium dziekańskie
    • Rada dyscypliny
    • Pełnomocnicy i Koordynatorzy
    • Pracownicy
    • Konsultacje pracowników
    • Kalendarz akademicki
    • Regulaminy
    • Ogłoszenia Wydziału
    • Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
    • Zatrudnienie na Wydziale
    • Dokumenty do zatrudnienia
    • Kontakt
    • Dostępność -
      informacje o Uczelni
  • Struktura
    • Katedra Prawa Administracyjnego i Finansowego
    • Katedra Prawa Sądowego
    • Katedra Prawa Ustrojowego i Porównawczego
    • Katedra Ekonomii i Finansów
  • Nauka
    • Rzecznik nauki
    • Rada Dyscypliny
    • Konferencje
    • Zeszyty Naukowe
    • Częstochowskie Sympozjum Administracyjno-Prawne
    • Środkowoeuropejskie Forum Prawno-Administracyjne
    • Pracownia Analiz Prawnych
  • Dydaktyka
    • Kształcenie na odległość
    • Kierunki studiów
    • Plany studiów
    • Toki studiów
    • Informator ECTS
    • Opiekunowie roku
    • Jakość kształcenia
    • Regulamin studiów
    • Studia podyplomowe
    • Koła Naukowe
    • Legalis
    • LEX
  • Pracownik
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • kształcenie w trybie hybrydowym
    • ogłoszenia i komunikaty dla pracowników
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • pliki do pobrania
    • strona pracowników UJD
    • plany zajęć
    • USOSweb UJD
    • EGERIA - zakupy
    • portal pracowniczy UJD
    • poczta UJD
    • Archiwum Prac Dyplomowych
    • LEX
    • LEGALIS
    • Rada24
  • Student
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • Kształcenie w trybie hybrydowym
    • Konsultacje pracowników WPiE
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • Opiekunowie roku
    • Dziekanat
    • Ogłoszenia
    • Organizacja roku akademickiego
    • Plany zajęć
    • Harmonogram zjazdów
    • Harmonogramy egzaminów
    • Regulaminy i instrukcje
    • Wnioski i wzory podań
    • Praktyki studenckie
    • Sprawy socjalne
    • DS. Skrzat
    • USOSweb UJD
    • USOS UL
    • USOS APD
    • Logo UJD
    • LEX
    • LEGALIS
    • STATISTICA
  • Kandydat
  • Ogłoszenia
  • Współpraca międzynarod.
    • Aktualności
    • Osoby odpowiedzialne
    • Umowy międzynarodowe
    • Profesorowie zagraniczni
  • » Władze
  • » Misja Wydziału
  • » Kolegium dziekańskie
  • » Rada dyscypliny
  • » Pełnomocnicy i Koordynatorzy
  • » Pracownicy
  • » Konsultacje pracowników
  • » Kalendarz akademicki
  • » Regulaminy
  • » Ogłoszenia Wydziału
  • » Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
  • » Zatrudnienie na Wydziale
  • » Dokumenty do zatrudnienia
  • » Kontakt
  • » Dostępność -
    informacje o Uczelni
Wersja dla niedowidzacych
A A A

WPiE » Ogłoszenia Wydziału » ogłoszenia - do dnia 31.08.2021

 

 

19.07.2021

Wnioski o przyznanie miejsca w Domu Studenckim „Skrzat” w roku akademickim 2021/2022 należy składać w dziekanacie Wydziału Prawa i Ekonomii do 10.09.2021 r.

02.07.2021

Informacja na temat wydawania dyplomu i odpisów dyplomu.

Na podstawie art. 77. ust. 2  i 2a  ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2021  r. poz. 478 z późn. zm.) uprzejmie informujemy, że Uczelnia wydaje absolwentowi, w terminie 30 dni od dnia ukończenia studiów, dyplom wraz z suplementem do dyplomu oraz ich 2 odpisy, w tym na wniosek studenta złożony do dnia ukończenia studiów odpis dyplomu w języku obcym. Uczelnia wydaje, na wniosek studenta lub absolwenta, dodatkowy odpis dyplomu ukończenia studiów lub odpis suplementu do dyplomu odpłatnie.

 

24.06.2021

instrukcja zaliczenia seminarium dyplomowego

 

31.05.2021

Szanowni Państwo,
w związku z organizowanym przez Polską Komisję Akredytacyjną w dniu 9 czerwca br. Forum Jakości, przekazuję w załączeniu zaproszenie wystosowane przez Pana prof. dra hab. Krzysztofa Diksa - Przewodniczącego PKA wraz z materiałami informacyjnymi dotyczącymi konferencji. Intencją Komisji, jako organizatora wydarzenia, jest zgromadzenie szerokiej grupy uczestników zainteresowanych współpracą na rzecz zapewnienia oraz doskonalenia jakości kształcenia w Polsce.

Rejestracji na Forum Jakości można dokonać za pośrednictwem niniejszego linku do dnia 7 czerwca br. (włącznie). Z uwagi na uwarunkowania techniczne platformy ClickMeeting, uprzejmie informujemy że liczba uczestników jest ograniczona. Zachęcamy do obserwowania strony internetowej www.pka.edu.pl na której będą zamieszczane aktualne informacje dotyczące wydarzenia.


zaproszenie, informator, program, rejestracja

 

26.05.2021

XVI Konkurs VERBA VERITATIS na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu

Szanowni Państwo,
Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce oraz Akademia Leona Koźmińskiego mają przyjemność ogłosić XVI edycję KONKURSU VERBA VERITATIS na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu. Dla laureatów przewidziane są nagrody pieniężne. Dodatkowo, w tegorocznej edycji konkursu zostaną przyznane Nagrody Różnorodności najlepszym pracom z zakresu Diversity&Inclusion.
Założeniem konkursu jest podnoszenie i promowanie wiedzy z zakresu etyki biznesu, społecznej odpowiedzialności biznesu i ładu korporacyjnego wśród młodych ludzi, wkraczających na rynek pracy, a jednocześnie umacnianie postaw etycznych w biznesie i życiu codziennym.

WIĘCEJ INFORMACJI: link
REGULAMIN KONKURSU: link
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: link

 

20.05.2021

Weź udział w debacie online Ministerstwa Finansów i Instytutu Finansów UEK!

Już 26 maja o godzinie 17.00 goście debaty zmierzą się z tematem: „Gospodarka po pandemii. Wyzwania dla sektora publicznego i prywatnego"

W dyskusji wezmą udział:

Piotr Bujak, główny ekonomista PKO BP
dr Marcin Kędzierski, główny ekspert Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego, Adiunkt w Katedrze Studiów Europejskich UEK
dr hab. Anna Moździerz prof. UEK, Dziekan Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa UEK
Mateusz Walewski, główny ekonomista BGK


Spotkanie poprowadzi Łukasz Czernicki (główny ekonomista MF).

Poznaj opinie ekspertów i zadaj gościom pytania na czacie!

Co musisz zrobić, by spotkać się online? Już 26 maja, o godzinie 17.00:

Wejdź na: https://html.transmisjeonline.pl/mfweb1
Po wejściu na stronę startową, wpisz swoje imię i nazwisko
Ciesz się z udziału w spotkaniu!

 

20.05.2021

Szanowni Studenci,

link do zajęć prof. Prykhodchenko prowadzonych w ramach PSW:
Przywództwo w zarządzaniu https://classroom.google.com/c/MzQwODUxOTEyMjIx?cjc=5qcyequ

Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi https://classroom.google.com/c/MzQwODU1ODkwNjE5?cjc=pgl5wp2


13.05.2021

II Tydzień Przedsiębiorczości 24-28.05.2021


Koło Naukowe MEMENTO ma zaszczyt serdecznie zaprosić Państwa na II Tydzień

Przedsiębiorczości. Harmonogram wydarzenia: harmonogram  Spotkanie odbędzie się w formie on-line. link do spotkania

  • Link do spotkania 25.05.2021 g. 11.30 Meeting ID: 961 6736 5264 Passcode: X8Hg8Y link
    • Spotkanie rozpocznie się o godzinie 11:30 i będzie dotyczyć tak ważnych dla wielu z nas tematów jak: praca, dotacje, przedsiębiorczość. Nasz gość zaznajomi naszych uczestników z aktywnymi i pasywnymi politykami rynku pracy w kontekście działań Powiatowego Urzędu Pracy oraz odpowie na Państwa pytania.
  • Wykład 26.05. (środa) godz. 11:30
    • o wykładzie
    • link do wykładu
  • Wykład  27.05.2021 godz.11.30 link
  • Link do wykładu „Czy jesteśmy cyber (nie)bezpieczni?”: link

Twają zapisy studentów do udziału w grze edukacyjnej o zarządzaniu finansami „Score Hunter”  zapisy


Współorganizatorami wydarzenia są studenci kierunków ekonomicznych zrzeszeni
w Kole Naukowym MEMENTO, którego opiekunem jest
dr Paulina Ucieklak-Jeż, prof.UJD oraz dr Kamila Urbańska, dr Dominik Kabus.


11.05.2021

Przypomina się Studentom, że wszelkie pisma (podania, wnioski, etc.) adresowane do właściwego Prodziekana należy składać tylko i wyłącznie w Dziekanacie Wydziału.

 

24.03.2021

Studenci studiów stacjonarnych kierunków rachunkowość i podatki oraz ekonomia

Terminy odbywania praktyk dla poszczególnych lat:

rachunkowość i podatki semestr III - od października do stycznia,

rachunkowość i podatki semestr V - od 4 października do 30 listopada

ekonomia semestr III - od października do stycznia,

ekonomia semestr V- od października do stycznia

Wnioski o zorganizowanie praktyki studenckiej z pisemną zgodą dyrekcji placówki, w której Student zamierza odbyć praktykę, należy składać do koordynatora praktyk na kierunkach ekonomicznych mgr Beaty Wolnej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 kwietnia 2021 r. Wzór wniosku znajduje się pod linkiem.

 

Wnioski z pisemną zgodą dyrekcji placówki należy składać do koordynatora praktyk na kierunkach ekonomicznych mgra Beaty Wolnej na adres mailowy: b.wolna@ajd.czest.pl w formie skanu lub zdjęcia (odpowiednio dobrej jakości) albo pocztą tradycyjną na adres Wydziału Prawa i Ekonomii UJD;

ul. Zbierskiego 2/4; 42-200 Częstochowa z dopiskiem: Praktyki Pani mgr Beata Wolna.

Prodziekan ds. studencko-dydaktycznych
dr Paulina Ucieklak-Jeż, prof. UJD

 

 

Studenci studiów niestacjonarnych kierunku rachunkowość i podatki

Terminy odbywania praktyk dla kierunku:

rachunkowość i podatki semestr III - od października do stycznia,

Wnioski o zorganizowanie praktyki studenckiej z pisemną zgodą dyrekcji placówki, w której Student zamierza odbyć praktykę, należy składać do koordynatora praktyk na kierunkach ekonomicznych mgr Beaty Wolnej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 maja 2021 r.

Wzór wniosku znajduje się pod linkiem.

 

Wnioski z pisemną zgodą dyrekcji placówki należy składać do koordynatora praktyk na kierunkach ekonomicznych mgra Beaty Wolnej na adres mailowy: b.wolna@ajd.czest.pl w formie skanu lub zdjęcia (odpowiednio dobrej jakości) albo pocztą tradycyjną na adres Wydziału Prawa i Ekonomii UJD;

ul. Zbierskiego 2/4; 42-200 Częstochowa z dopiskiem: Praktyki Pani mgr Beata Wolna.

Prodziekan ds. studencko-dydaktycznych
dr Paulina Ucieklak-Jeż, prof. UJD

 

 

 

UWAGA

STUDENCI   STUDIÓW   STACJONARNYCH   KIERUNKÓW:

PRAWO

ADMINISTRACJA I STOPNIA

ADMINISTRACJA II STOPNIA

Terminy odbywania praktyk dla poszczególnych lat:

Prawo po IV semestrze: 4 października – 16 listopada 2021 r.

Prawo po VI semestrze: 4 października- 29 października 2021 r.

Prawo po VIII semestrze: 4 października- 29 października 2021 r.

Administracja I stopnia po IV semestrze: 4 października- 29 października 2021 r.

Administracja II stopnia po II semestrze: 18 października- 29 października 2021 r.

Wnioski o zorganizowanie praktyki studenckiej z pisemną zgodą (na podaniu Studenta lub w załączeniu) dyrekcji placówki, w której Student zamierza odbyć praktykę, należy składać do Koordynatora praktyk na kierunkach prawnych Pani mgr Magdaleny Kaczmarzyk-Witeckiej na adres mailowy: m.kaczmarzyk-witecka@ujd.edu.pl) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 kwietnia 2021 r. Wzór wniosku znajduje się pod linkiem: http://www.dss.ajd.czest.pl/364,Druki-do-pobrania w formie skanu lub zdjęcia (odpowiednio dobrej jakości) albo pocztą tradycyjną na adres Wydziału Prawa i Ekonomii UJD; ul. Zbierskiego 2/4; 42-200 Częstochowa z dopiskiem: Praktyki - mgr Magdalena Kaczmarzyk-Witecka.

 

dr Monika Bartnik

Prodziekan ds. Studencko-Dydaktycznych

 

 

 

UWAGA

STUDENCI   STUDIÓW   NIESTACJONARNYCH  KIERUNKÓW:

PRAWO

ADMINISTRACJA I STOPNIA

ADMINISTRACJA II STOPNIA

Terminy odbywania praktyk dla poszczególnych lat:

Prawo po IV semestrze: 4 października – 16 listopada 2021 r.

Prawo po VI semestrze: 4 października- 29 października 2021 r.

Prawo po VIII semestrze: 4 października- 29 października 2021 r.

Administracja I stopnia po IV semestrze: 4 października- 29 października 2021 r.

Administracja II stopnia po II semestrze: 18 października- 29 października 2021 r.

 

 


« wstecz
| Deklaracja dostępności | WPiE | Struktura | Nauka | Dydaktyka | Pracownik | Student | Kandydat | Ogłoszenia | Współpraca międzynarod.

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 11 | Wszystkich wizyt: