•  
  • Deklaracja dostępności
  • WPiE
    • Władze
    • Misja Wydziału
    • Kolegium dziekańskie
    • Rada dyscypliny
    • Pełnomocnicy i Koordynatorzy
    • Pracownicy
    • Konsultacje pracowników
    • Kalendarz akademicki
    • Regulaminy
    • Ogłoszenia Wydziału
    • Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
    • Zatrudnienie na Wydziale
    • Dokumenty do zatrudnienia
    • Kontakt
    • Dostępność -
      informacje o Uczelni
  • Struktura
    • Katedra Prawa Administracyjnego i Finansowego
    • Katedra Prawa Sądowego
    • Katedra Prawa Ustrojowego i Porównawczego
    • Katedra Ekonomii i Finansów
  • Nauka
    • Rzecznik nauki
    • Rada Dyscypliny
    • Konferencje
    • Zeszyty Naukowe
    • Częstochowskie Sympozjum Administracyjno-Prawne
    • Środkowoeuropejskie Forum Prawno-Administracyjne
    • Pracownia Analiz Prawnych
  • Dydaktyka
    • Kształcenie na odległość
    • Kierunki studiów
    • Plany studiów
    • Toki studiów
    • Informator ECTS
    • Opiekunowie roku
    • Jakość kształcenia
    • Regulamin studiów
    • Studia podyplomowe
    • Koła Naukowe
    • Legalis
    • LEX
  • Pracownik
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • kształcenie w trybie hybrydowym
    • ogłoszenia i komunikaty dla pracowników
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • pliki do pobrania
    • strona pracowników UJD
    • plany zajęć
    • USOSweb UJD
    • EGERIA - zakupy
    • portal pracowniczy UJD
    • poczta UJD
    • Archiwum Prac Dyplomowych
    • LEX
    • LEGALIS
    • Rada24
  • Student
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • Kształcenie w trybie hybrydowym
    • Konsultacje pracowników WPiE
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • Opiekunowie roku
    • Dziekanat
    • Ogłoszenia
    • Organizacja roku akademickiego
    • Plany zajęć
    • Harmonogram zjazdów
    • Harmonogramy egzaminów
    • Regulaminy i instrukcje
    • Wnioski i wzory podań
    • Praktyki studenckie
    • Sprawy socjalne
    • DS. Skrzat
    • USOSweb UJD
    • USOS UL
    • USOS APD
    • Logo UJD
    • LEX
    • LEGALIS
    • STATISTICA
  • Kandydat
  • Ogłoszenia
  • Współpraca międzynarod.
    • Aktualności
    • Osoby odpowiedzialne
    • Umowy międzynarodowe
    • Profesorowie zagraniczni
  • » Władze
  • » Misja Wydziału
  • » Kolegium dziekańskie
  • » Rada dyscypliny
  • » Pełnomocnicy i Koordynatorzy
  • » Pracownicy
  • » Konsultacje pracowników
  • » Kalendarz akademicki
  • » Regulaminy
  • » Ogłoszenia Wydziału
  • » Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
  • » Zatrudnienie na Wydziale
  • » Dokumenty do zatrudnienia
  • » Kontakt
  • » Dostępność -
    informacje o Uczelni
Wersja dla niedowidzacych
A A A

WPiE » Ogłoszenia Wydziału » ogłoszenia - październik 2022

27.10.2022

Erasmus+ "Polsko - Ukraińska Inicjatywa Młodzieżowa na Rzecz Rozwoju Woj. Śląskiego"

zaproszenie

Polsko - Ukraińska Inicjatywa Młodzieżowa

 

27.10.2022

Niezwykle miło nam poinformować, iż Pani dr Paulina Bieś-Srokosz, wykładowca Wydziału Prawa i Ekonomii, została nominowana do nagrody w Plebiscycie Edukacyjnym Dziennika Zachodniego 2022. Serdecznie zachęcamy do głosowania na kandydaturę Pani Doktor pod linkiem https://dziennikzachodni.pl/p/kandydat/3105591

 

 

26.10.2022

Szanowni Studenci!
Uprzejmie informujemy, że w dniu 27 i 28 października 2022 roku w godzinach 11.00-14.00 możecie Państwo zgłaszać się w celu przedłużenia terminu ważności legitymacji lub w przypadku studentów pierwszego roku wydania legitymacji studenckiej do dziekanatu Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych ul. Armii Krajowej 13/15 pokój nr 13,14,15.

 

25.10.2022

Szanowni Studenci!
W dniach 23-31 października br. dziekanat nieczynny z powodu choroby pracowników. Prosimy składać podania wraz z kompletem wymaganych dokumentów w godzinach przyjęć dziekanatu w pokoju nr 207.
Za utrudnienia przepraszamy.


20.10.2022

Szanowni Studenci!
W dniach 20-22 października br. dziekanat nieczynny z powodu choroby pracowników. Prosimy składać podania wraz z kompletem wymaganych dokumentów w godzinach przyjęć dziekanatu w pokoju nr 207.
Za utrudnienia przepraszamy.

 

18.10.2022

Szanowni Studenci!
W dniu 19.10.2022 roku dziekanat będzie nieczynny. Za utrudnienia przepraszamy.

 

18.10.2022
zajęcia dodatkowe w ramach projektu "Projektowanie Uniwersalne"

link


13.10.2022

Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE link

 

07.10.2022

Magnificencjo Pani Rektor,
rozpoczęliśmy przyjmowanie zgłoszeń do III edycji Konkursu Rady ds. Przedsiębiorczości przy Prezydencie RP na najlepszą pracę magisterską z zakresu uwarunkowań przedsiębiorczości w Polsce. Zgłoszenia mogą przesyłać zarówno absolwenci, jak i promotorzy (za zgodą autora pracy).
Na zwycięzców, którzy uzyskali tytuł magistra pomiędzy 1 stycznia 2017 roku a 30 września 2022 roku, czekają atrakcyjne nagrody pieniężne (I miejsce – 10 tys. zł, II miejsce – 7 tys. zł, III miejsce – 4 tys. zł). Autorzy najwyżej ocenionych prac wraz z promotorami zostaną zaproszeni również na uroczyste wręczenie dyplomów do Pałacu Prezydenckiego w Warszawie.
Zachęcamy Panią do podzielenia się tą informacją w środowisku akademickim oraz udostępnienia grafiki konkursowej w Państwa kanałach informacyjnych, mediach społecznościowych i newsletterze.
Na zgłoszenia czekamy do 20 listopada. Szczegółowe informacje zamieściliśmy pod tym linkiem.
Jeśli miałaby Pani pytania w tej sprawie – proszę o kontakt.

Z poważaniem
Katarzyna Kucharska
Starszy Specjalista
Biuro Wydarzeń Krajowych
Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00-325 Warszawa

 

07.10.2022

Szanowni Państwo, przypominamy, że indywidualne rozkłady zajęć na semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023 dostępne są (po przypisaniu studenta do grup zajęciowych w systemie USOS) na stronie USOSweb (instrukcja) po zalogowaniu się na własne konto.

 

Rozkłady zajęć wszystkich grup są dostępne bez logowania na stronie:  https://usosweb.ujd.edu.pl/kontroler.php?_action=katalog2/przedmioty/wybierzGrupePrzedmiotow&jed_org_kod=01000000&callback=g_08a7a60f&tab_offset=0&tab

 

03.10.2022

Szanowni Państwo,
w celu załatwienia wszelkich spraw studenckich w Dziekanacie Wydziału prosimy o zapisywanie się do systemu Elektronicznej Kolejki.

Ze względu na przebywanie p. A. Aramowicz na zwolnieniu lekarskim do dnia 26.10.2022 roku prosimy o zapisywanie się  w tym czasie w e-kolejkę do p. mgr Joanny Kowalik. Prosimy również o kontakt telefoniczny na nr telefonu p. mgr J. Kowalik: 34 3783 115.

 

03.10.2022

Szanowni Państwo,
Z inicjatywy JM Rektor ogłaszamy nabór do Akademickiego Chóru UJD.
Zapraszamy studentów, pracowników i sympatyków UJD na przesłuchania i do wspólnego śpiewania!

11 października 2022, godz. 16.30,
ul. D. Zbierskiego 2/4, sala 5.02 (szczegóły na plakacie)

Jeśli macie Państwo pytania bądź wątpliwości proszę o kontakt pod adresem: m.kudra@ujd.edu.pl lub przyjście na ww. spotkanie.

W ramach Akademickiego Chóru UJD będzie można zaliczyć PSW oraz wziąć udział z zaplanowanym koncercie w Filharmonii Częstochowskiej, konkursie w Rzeszowie i wielu innych aktywnościach! Zapewniona dobra zabawa, piękna muzyka i rozwój umiejętności muzycznych.

Czytanie nut nie jest wymagane.

plakat

 


« wstecz
| Deklaracja dostępności | WPiE | Struktura | Nauka | Dydaktyka | Pracownik | Student | Kandydat | Ogłoszenia | Współpraca międzynarod.

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 2 | Wszystkich wizyt: