•  
  • Deklaracja dostępności
  • WPiE
    • Władze
    • Misja Wydziału
    • Kolegium dziekańskie
    • Rada dyscypliny
    • Pełnomocnicy i Koordynatorzy
    • Pracownicy
    • Konsultacje pracowników
    • Kalendarz akademicki
    • Regulaminy
    • Ogłoszenia Wydziału
    • Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
    • Zatrudnienie na Wydziale
    • Dokumenty do zatrudnienia
    • Kontakt
    • Dostępność -
      informacje o Uczelni
  • Struktura
    • Katedra Prawa Administracyjnego i Finansowego
    • Katedra Prawa Sądowego
    • Katedra Prawa Ustrojowego i Porównawczego
    • Katedra Ekonomii i Finansów
  • Nauka
    • Rzecznik nauki
    • Rada Dyscypliny
    • Konferencje
    • Zeszyty Naukowe
    • Częstochowskie Sympozjum Administracyjno-Prawne
    • Środkowoeuropejskie Forum Prawno-Administracyjne
    • Pracownia Analiz Prawnych
  • Dydaktyka
    • Kształcenie na odległość
    • Kierunki studiów
    • Plany studiów
    • Toki studiów
    • Informator ECTS
    • Opiekunowie roku
    • Jakość kształcenia
    • Regulamin studiów
    • Studia podyplomowe
    • Koła Naukowe
    • Legalis
    • LEX
  • Pracownik
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • kształcenie w trybie hybrydowym
    • ogłoszenia i komunikaty dla pracowników
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • pliki do pobrania
    • strona pracowników UJD
    • plany zajęć
    • USOSweb UJD
    • EGERIA - zakupy
    • portal pracowniczy UJD
    • poczta UJD
    • Archiwum Prac Dyplomowych
    • LEX
    • LEGALIS
    • Rada24
  • Student
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • Kształcenie w trybie hybrydowym
    • Konsultacje pracowników WPiE
    • Wykaz grupowych adresów e-mail studentów WPiE
    • Opiekunowie roku
    • Dziekanat
    • Ogłoszenia
    • Organizacja roku akademickiego
    • Plany zajęć
    • Harmonogram zjazdów
    • Harmonogramy egzaminów
    • Regulaminy i instrukcje
    • Wnioski i wzory podań
    • Praktyki studenckie
    • Sprawy socjalne
    • DS. Skrzat
    • USOSweb UJD
    • USOS UL
    • USOS APD
    • Logo UJD
    • LEX
    • LEGALIS
    • STATISTICA
  • Kandydat
  • Ogłoszenia
  • Współpraca międzynarod.
    • Aktualności
    • Osoby odpowiedzialne
    • Umowy międzynarodowe
    • Profesorowie zagraniczni
  • » Władze
  • » Misja Wydziału
  • » Kolegium dziekańskie
  • » Rada dyscypliny
  • » Pełnomocnicy i Koordynatorzy
  • » Pracownicy
  • » Konsultacje pracowników
  • » Kalendarz akademicki
  • » Regulaminy
  • » Ogłoszenia Wydziału
  • » Ogłoszenia dla nowo przyjętych studentów
  • » Zatrudnienie na Wydziale
  • » Dokumenty do zatrudnienia
  • » Kontakt
  • » Dostępność -
    informacje o Uczelni
Wersja dla niedowidzacych
A A A

WPiE » Ogłoszenia Wydziału » ogłoszenia - wrzesień 2022

 

29.09.2022

Zapisy na przedmioty do wyboru na rok akademicki 2022/2023 semestr zimowy na kierunku administracja studia drugiego stopnia stacjonarne
i niestacjonarne I rok i II rok.

Zgodnie z Regulaminem Studiów Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie  studenci zobowiązani są do rejestrowania się na zajęcia
w systemie USOSweb oraz sprawdzania i podpinania przedmiotów z rejestracji pod właściwy etap studiów.
Zapisy na przedmioty do wyboru na semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023
w systemie USOS obowiązywać będą studentów kierunku administracja studia drugiego stopnia stacjonarne i niestacjonarne w terminie:  do 05.10.2022 roku godz. 23.59.
Zapisy dla studentów I roku studiów stacjonarnych na semestr pierwszy.
Zapisy dla studentów I roku studiów niestacjonarnych na pierwszy semestr.
Zapisy dla studentów II roku studiów niestacjonarnych na trzeci semestr.
Niezapisanie się studenta w podanym terminie na oferowane przedmioty do wyboru skutkować będzie przypisaniem na przedmiot wskazany przez władze dziekańskie Wydziału bez możliwości jego zmiany.

 

19.09.2022

Szanowni Studenci!
Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem świadczeń dla studentów UJD:

  1. Student ubiegający się o przyznanie stypendium socjalnego, stypendium dla osób niepełnosprawnych, stypendium rektora składa wniosek wraz z wymaganymi dokumentami w dziekanacie właściwego wydziału w terminie:
    • do  5 października – w przypadku kiedy studia rozpoczęły się od semestru zimowego
    • do 5 marca – w przypadku kiedy studia rozpoczęły się od semestru letniego
  2. Student ubiegający się o przyznanie zapomogi może składać wniosek przez cały rok akademicki.

Regulamin świadczeń socjalnych dla studentów UJD zamieszczony jest na stronie internetowej Działu Spraw Studenckich Uczelni w zakładce: Stypendia - pomoc materialna.


12.09.2022

Konkurs na aplikację kuratorską do sądów rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Sosnowcu na rok 2022/2023

konkurs

link do ogłoszenia

 

09.09.2022

Szanowni Studenci!
Prosimy o zapoznanie się z zamieszczonym na stronie internetowej Domu Studenckiego "Skrzat" zarządzeniem w sprawie zasad przyznawania miejsc w Domu Studenta Skrzat i postępowanie zgodnie z aktualnymi wytycznymi.

http://www.skrzat.ujd.edu.pl


05.09.2022

UWAGA! Informacja dotycząca Domu Studenckiego "Skrzat"

Na stronie Działu Spraw Studenckich UJD podany jest nowy, obowiązujący od 02.09.2022 roku, druk wniosku o przyznanie miejsca w Domu Studenckim "Skrzat" - załącznik do Regulaminu świadczeń dla studentów. Osoby zainteresowane prosimy o składanie do 09.09.2022 roku aktualnie obowiązujących wniosków w dziekanacie Wydziału.

Zgodnie z informacją kierownictwa DS "Skrzat" osoby, które złożyły wniosek na poprzednim druku (sprzed 02.09.2022 roku) proszone są o złożenie w dziekanacie Wydziału dodatkowo oświadczenia o dochodach. Oświadczenie stanowić będzie uzupełnienie "starego" wniosku o przyznanie miejsca w Domu Studenckim "Skrzat", złożenie ww. oświadczenia konieczne jest do rozpatrzenia wniosku.

strona DSS

 


« wstecz
| Deklaracja dostępności | WPiE | Struktura | Nauka | Dydaktyka | Pracownik | Student | Kandydat | Ogłoszenia | Współpraca międzynarod.

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 6 | Wszystkich wizyt: