•  
  • Deklaracja dostępności
  • WPiE
    • Władze
    • Misja Wydziału
    • Kolegium dziekańskie
    • Rada dyscypliny
    • Pełnomocnicy i Koordynatorzy
    • Pracownicy
    • Konsultacje pracowników
    • Kalendarz akademicki
    • Regulaminy
    • Ogłoszenia Wydziału
    • Zatrudnienie na Wydziale
    • Dokumenty do zatrudnienia
    • Kontakt
    • Dostępność -
      informacje o Uczelni
  • Struktura
    • Katedra Prawa Administracyjnego i Finansowego
    • Katedra Prawa Sądowego
    • Katedra Prawa Ustrojowego i Porównawczego
    • Katedra Ekonomii i Finansów
  • Nauka
    • Rzecznik nauki
    • Rada Dyscypliny
    • Konferencje
    • Zeszyty Naukowe
    • Częstochowskie Sympozjum Administracyjno-Prawne
    • Środkowoeuropejskie Forum Prawno-Administracyjne
    • Pracownia Analiz Prawnych
  • Dydaktyka
    • Kształcenie na odległość
    • Kierunki studiów
    • Plany studiów
    • Toki studiów
    • Informator ECTS
    • Opiekunowie roku
    • Jakość kształcenia
    • Regulamin studiów
    • Studia podyplomowe
    • Koła Naukowe
    • Legalis
    • LEX
  • Pracownik
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • kształcenie w trybie hybrydowym
    • ogłoszenia i komunikaty dla pracowników
    • pliki do pobrania
    • strona pracowników UJD
    • plany zajęć
    • USOSweb UJD
    • EGERIA - zakupy
    • portal pracowniczy UJD
    • poczta UJD
    • Archiwum Prac Dyplomowych
    • LEX
    • LEGALIS
  • Student
    • Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
    • Kształcenie w trybie hybrydowym
    • Konsultacje pracowników WPiE
    • Opiekunowie roku
    • Dziekanat
    • Ogłoszenia
    • Organizacja roku akademickiego
    • Plany zajęć
    • Harmonogram zjazdów
    • Harmonogramy egzaminów
    • Regulaminy i instrukcje
    • Wnioski i wzory podań
    • Praktyki studenckie
    • Sprawy socjalne
    • DS. Skrzat
    • USOSweb UJD
    • USOS UL
    • USOS APD
    • Logo UJD
    • LEX
    • LEGALIS
    • STATISTICA
  • Kandydat
  • Ogłoszenia
  • Współpraca międzynarod.
    • Aktualności
    • Osoby odpowiedzialne
    • Umowy międzynarodowe
    • Profesorowie zagraniczni
  • » Procedury bezpieczeństwa w Uczelni
  • » kształcenie w trybie hybrydowym
  • » ogłoszenia i komunikaty dla pracowników
  • » pliki do pobrania
  • » strona pracowników UJD
  • » plany zajęć
  • » USOSweb UJD
  • » EGERIA - zakupy
  • » portal pracowniczy UJD
  • » poczta UJD
  • » Archiwum Prac Dyplomowych
  • » LEX
  • » LEGALIS
Wersja dla niedowidzacych
A A A

Pracownik » ogłoszenia i komunikaty dla pracowników » ogłoszenia i komunikaty

 


26.04.2022

Szanowni Państwo!

Przypominam, że zgodnie ze stosownym zarządzeniem JM Rektor sesja zaliczeniowa i egzaminacyjna w tym semestrze ma formę stacjonarną. To oznacza, że wszystkie egzaminy i zaliczenia, także "zerowe" muszą odbywać się w murach uczelni. Nie ma możliwości realizowania zaliczeń i egzaminów w formie zdalnej.

Z poważaniem

Ewelina Żelasko-Makowska

 

22.04.2022

Erasmus+ KA1 funded summer courses in Greece

summer courses in Greece.pdf

 

22.04.2022

International Staff Week "Boost Up your Competence+"

Dear Colleagues!
Greetings from Riga!
The University of Latvia is pleased to announce that application for its second International Staff Week "Boost Up your Competence+" is open.

We look forward to welcoming up to 40 colleagues across Europe to a face-to-face intercultural experience offered by the Mobility Division of the University of Latvia. Please find the proposed agenda in the attachment.

Application deadline: 24.04.2022

Application form:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScwOWQYv_3nEf5BcAio0yEzuZ8zsh8RZ-8wa2jye5fDZViZ2w/viewform?usp=sf_link

Registration fee: 50 EUR (to be paid after the acceptance)

For more questions please contact Marta Vilkausa by sending an e-mail to marta.vilkausa@lu.lv

We would be very thankful if you could share this information with colleagues who may be interested in the event.
We look forward to welcoming you in Riga!

Boost Up your competences+.pdf

2nd International Staff Training Week_non_Forthem.docx


22.04.2022

Szanowni Państwo,
Jak co roku w związku ze Światowym Dniem Własności Intelektualnej obchodzonym 26 kwietnia Centrum Transferu Wiedzy w Obszarze Nauki i Sztuki UJD wraz z Rzecznikiem Patentowym świadczącym usługi dla Uniwersytetu p. mgr Ewą Malewską reprezentującą Kancelarię Patentową Ewa Malewska & Partners zaprasza do wzięcia udziału w spotkaniu „Sesja Q&A z Rzecznikiem Patentowym”.
Zaproszenie skierowane jest do wszystkich studentów, doktorantów i pracowników naszego Uniwersytetu. Jeśli mają Państwo pytania związane z ochroną własności intelektualnej, prawem autorskim, ścieżką patentowania wynalazków, poznania korzyści wynikających z ochrony przedmiotów własności intelektualnej, serdecznie zapraszamy do czynnego udziału w spotkaniu. Pytania można przesłać wcześniej na adres mailowy Centrum stt@ujd.edu.pl lub zadać je bezpośrednio Rzecznikowi w trakcie Sesji Q&A, które odbędzie się w formie zdalnej na platformie ZOOM (link dostępu poniżej). Dołożymy wszelkich starań aby podczas Sesji Q&A udzielić Uczestnikom wyczerpujących odpowiedzi i przedyskutować nurtujące Państwa tematy związane z ochroną własności intelektualnej.

Spotkanie odbędzie się 26 kwietnia 2022 r. w godzinach 11.00-13.00.
Link do spotkania: https://zoom.us/j/98374608269?pwd=L0R5L0pnVHYxNWJNcDE1NVl2S1pRZz09

Moderatorem spotkania będzie Specjalista ds. zarządzania własnością intelektualną dr inż. Anna Wróbel-Knysak z Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji w Obszarze Nauki i Sztuki UJD.
Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy!

W razie pytań proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku,
dr inż. Anna Wróbel-Knysak

Telefon:  034 361 49 19 w. 261
e-mail: a.wrobel-knysak@ujd.edu.pl

 

14.04.2022

Szanowni Państwo,
 Uniwersytet na wniosek Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych wykupił na kolejny rok licencję na oprogramowanie  Statistica w wersji z Zestawem do Analiz Marketingowych i Rynkowych PLUS. Oprogramowanie to jest przeznaczone do analizy danych i obejmuje  dedykowane rozwiązania branżowe oraz zestaw narzędzi analizy, zarządzania i wizualizacji danych jak również metod data mining.
 Narzędzia te obejmują szeroki wybór technik analityki predykcyjnej, grupowania, klasyfikacji i eksploracji dostępnych w jednym  zintegrowanym pakiecie. Statistica może być wykorzystywana zarówno przez pracowników, doktorantów jak i studentów UJD na komputerach zlokalizowanych w  Uczelni jak i na komputerach domowych.
 
 W związku z powyższym na portalu enauka2.ujd.edu.pl po zalogowaniu jako użytkownik USOS w kategorii „Kursy Ogólnouczelniane" dostępny jest kurs o nazwie „Dostęp do programu Statistica". W kursie zamieszczono informacje o instalacji oprogramowania Statistica oraz o  szkoleniu online „Zastosowania wybranych metod modelowania statystycznego w programie Statistica", które przeprowadzone zostanie  przez trenera z firmy StatSoft Polska w dniu 21.04.2022 w godzinach 9.00-13.30 (z 30-min. przerwą). Program szkolenia obejmuje:

  • Wprowadzenie do zagadnienia modelowania statystycznego
  • Analiza regresji liniowej prostej
  • Analiza regresji liniowej w grupach
  • Analiza regresji liniowej wielorakiej
  • Analiza regresji dla zmiennej zależnej typu jakościowego (model  regresji logistycznej)

 Udział w szkoleniu możliwy jest po rejestracji pod linkiem

 

29.03.2022

Konkurs o Nagrodę Przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego za najlepszą pracę doktorską z zakresu rynku finansowego

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że Przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowegoogłosił XI edycję _Konkursu o Nagrodę Przewodniczącego KNF za najlepszą pracę doktorską z zakresu rynku finansowego_.
W załączeniu niniejszej wiadomości przesyłamy pismo, wraz z załącznikami, Pana Jacka Jastrzębskiego, Przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego, skierowane do władz Państwa uczelni.
Celem Konkursu jest inspirowanie rozwoju rynku finansowego i jego innowacyjności poprzez zwiększanie zainteresowania środowiska akademickiego zagadnieniami związanymi z organizacją i funkcjonowaniem rynku finansowego oraz nadzorem nad tym rynkiem. Konkurs stanowi przejaw realizacji ustawowych zadań Komisji Nadzoru Finansowego dotyczących podejmowania działań edukacyjnych w zakresie funkcjonowania rynku finansowego.
Organizatorem Konkursu jest Urząd Komisji Nadzoru Finansowego. W XI edycji Konkursu mogą wziąć udział autorzy prac doktorskich napisanych w języku polskim, na podstawie których nadano stopień naukowy doktora w Rzeczypospolitej Polskiej w 2021 roku. Autor najlepszej pracy doktorskiej otrzymuje przyznawaną przez Kapitułę Konkursu, powoływaną przez Przewodniczącego KNF, nagrodę pieniężną w wysokości piętnastu tysięcy złotych brutto. Kapituła konkursu może także przyznać wyróżnienie w wysokości pięciu tysięcy złotych brutto.
Zgłoszenia należy nadsyłać pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa, skr. poczt. 419), z dopiskiem „Konkurs na pracę doktorską (Departament Komunikacji Społecznej)", albo składać osobiście w kancelarii Urzędu Komisji albo za pomocą ePUAP na elektroniczną skrzynkę podawczą Komisji Nadzoru Finansowego, do dnia 16 sierpnia 2022 r.

W załączeniu przekazujemy również informację graficzną (plakat) o Konkursie i klauzulę informacyjną z prośbą o zapoznanie się.

Wszelkie informacje o Konkursie dostępne są również na stronie internetowej pod adresem www.knf.gov.pl, w dziale CEDUR - link

zaproszenie, klauzula informacyjna, załączniki

 

24.02.2022

Komunikat Nr R021.2.4.2022 Rektora Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie z dnia 23 lutego 2022 r. w sprawie wprowadzenia Systemu zabezpieczeń Covid-19 w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie.

W związku ze spadkiem liczby potwierdzonych infekcji wirusem SARS-CoV-2 w mieście i
regionie:

  1. Odwołuje się poziom 2 zabezpieczeń zgodnie z Systemem zabezpieczeń Covid-19 w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie.
  2. Wprowadza się z dniem 24 lutego 2022 r. poziom 1 zabezpieczeń zgodnie z Systemem zabezpieczeń Covid-19 w Uniwersytecie Humanistyczno- Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie.
  3. Poziom zabezpieczeń obowiązuje do odwołania.

Rektor Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego
im. Jana Długosza w Częstochowie
Prof. dr hab. Anna Wypych-Gawrońska

 

26.01.2022

Komunikat nr R021.2.3.2022 Rektora Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie z dnia 26 stycznia 2022r. w sprawie prowadzenia zajęć w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022.

R021.2.3.2022

 

20.01.2022

Komunikat Rektora nr R021.2.2.2022

 

Szanowni Państwo,

w związku z wprowadzeniem poziomu 2 zabezpieczeń od dnia 21 stycznia b.r. do odwołania na Wydziale Prawa i Ekonomii UJD wszystkie zajęcia, zaliczenia i egzaminy odbywają się w formie zdalnej.

p.o. Dziekan WPiE

dr Ewelina Żelasko-Makowska, prof. UJD

 

18.01.2022

Komunikat Dziekana WPiE w sprawie sesji zimowej 2021/2022

 

16.12.2021

Komunikat nr R021.2.14.2021 Rektora Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie z dnia 16 grudnia 2021 r. w sprawie prowadzenia zajęć w trybie zdalnym w grudniu 2021.

Komunikat nr R021.2.14.2021

Wykaz kontaktów (maili grupowych) do Studentów poszczególnych lat i kierunków prowadzonych na Wydziale Prawa i Ekonomii

 

21.10.2021

Szanowni Państwo, Pracownicy i Studenci!
Od dnia 21.10.2021 r.w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie został wprowadzony obowiązek noszenia maseczek ochronnych w budynkach UJD, w tym także na zajęciach dydaktycznych, niezależnie od możliwości zachowania dystansu społecznego.

dr Ewelina Żelasko-Makowska, prof. UJD
p.o. Dziekan
Wydział Prawa i Ekonomii


21.10.2021

Oferta stypendialna Niemieckiej Centrali Wymiany Akademickiej (DAAD) na rok akademicki 2022/2023 dla studentów, absolwentów, doktorantów oraz naukowców.
link do strony DAAD

broszura informacyjna DAAD

 

20.10.2021

Zachęcamy wszystkich pracowników naszego Wydziału do korzystania z usługi dostępu do sieci bezprzewodowej eduroam.
Więcej iformacji na stronie eduroam UJD.

 

20.10.2021

Wprowadzono nakaz noszenia maseczek na zajęciach dydaktycznych.

Szanowni Państwo,
zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zarządzenia wewnętrznego Nr R021.1.117.2021 z dnia 19 października 2021 r. wprowadzono nakaz noszenia maseczek na zajęciach dydaktycznych, o ile nie ma możliwości zachowania dystansu 1,5 m. Jeśli dystans jest zachowany zaleca się stosowanie maseczek na zajęciach.
zarządzenie R021.1.117.2021 załącznik nr 1

dr Ewelina Żelasko-Makowska, prof. UJD

 

11.10.2021

Wykaz kontaktów (maili grupowych) do Studentów poszczególnych lat i kierunków prowadzonych na Wydziale Prawa i Ekonomii

 

21.09.2021

Komunikat Dziekana Wydziału Prawa i Ekonomii UJD w sprawie narzędzi przeznaczonych do wideokonferencji (wykładów i webinarów w formie zdalnej). link

 

17.09.2021

Szanowni Państwo,
proszę o zapoznanie się z zarządzeniem Rektora UJD w sprawie organizacji kształcenia w roku akademickim 2021/2022. Dokument zawiera bardzo ważne informacje na temat zasad przebiegu zajęć w bieżącym roku akademickim. link

 

15.12.2020

Zaproszenie na szkolenia - pracownicy bad.-dydaktyczni, dydaktyczni

Szanowni Państwo,
w związku z realizacją projektu "Uniwersytet dostępny. Program wsparcia zmian organizacyjnych i podnoszenia kompetencji kadry z zakresu niepełnosprawności w UJD” informujemy o szkoleniu dotyczącym dostępności uczelni oraz edukacji włączającej.
Zaproszenie na szkolenie zawiera wszelkie niezbędne informacje tj. terminy szkoleń, czas trwania, osoby do kontaktu czy sposoby przekazywania/przesyłania dokumentów.
Ponizej zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu oraz załączniki do rekrutacji.

ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W SZKOLENIU dot. dostępności uczelni oraz edukacji włączającej

Regulamin rekrutacji - Uczelnia dostępna

Klauzula zgody

Zał. 1. Karta zgłoszenia

Zał. 2. Oświadczenie woli uczestnictwa

Zał. 3. Potwierdzenie zapoznania się z regulaminem

Zał. 4. Dane uczestnika projektu

Zał. 5. Oświadczenie uczestnika projektu


04.11.2020

Nagrody Rektora za 2019 rok

Szanowni Państwo,
informujemy, że na stronie info UJD opublikowane zostało zarządzenie JM Rektora w sprawie wysokości środków na nagrody Rektora i ich podziału oraz wysokości nagród Rektora przyznawanych dla nauczycieli akademickich i pracowników niebędących nauczycielami akademickimi nr 116/2020:
http://www.info.ujd.edu.pl/media/domeny/54/static/pub/akty/zwr/R021.1.116.2020.pdf

Zarządzenie obejmuje wzory wniosków na nagrody różniące się od dotychczasowych wzorów oświadczeniem wnioskodawcy o spełnieniu przez kandydata warunku zatrudnienia w roku poprzedzającym rok przyznania nagrody. Prosimy o korzystanie wyłącznie z aktualnych wzorów wniosków. Termin złożenia wniosku do odpowiedniej osoby funkcyjnej to 13 listopada br., termin przekazania zaopiniowanego wniosku do DNWZ to 30 listopada br.
Zasady i tryb przyznawania nauczycielom akademickim nagród Rektora Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie w 2020 roku, w tym drogę służbową wniosku, określa zarządzenie nr 114/2020:
http://www.info.ujd.edu.pl/media/domeny/54/static/pub/akty/zwr/R021.1.114.2020.pdf

Aktualne edytowalne wzory wniosków zamieszczone zostaną na stronie info UJD w zakładce druki do pobrania - Dział Płac.
Niezależnie od powyższego Dziekan Wydziału Prawa i Ekonomii złoży indywidualne wnioski o nagrody dla poszczególnych pracowników.
Wszystkie wnioski zostaną rozpatrzone przez Wydziałową Komisję ds. Nagród, a następnie poddane opinii Rady Dyscypliny i Kolegium Dziekańskiego.

 

załacznik nr 2_2020 wniosek indywidualny

załacznik nr 3_2020 wniosek zespołowy

 

15.10.2020

Wykaz kontaktów (maili grupowych) aktualizacja na dzień 2020-10-15 do Studentów poszczególnych lat i kierunków prowadzonych na WPiE

 

13.10.2020

Kanały komunikacji wykorzystywane do kształcenia on-line na Wydziale Prawa i Ekonomii UJD z podziałem na kierunki studiów

Administracja, Ekonomia, Prawo, Rachunkowość i podatki

 

Komunikat Dziekana Wydziału Prawa i Ekonomii z dnia 15.09.2020 r. w sprawie organizacji kształcenia w semestrze zimowym 2020/2021

komunikat_dziekana_WPiE_20200915

 

Zarządzenie wewnętrzne Nr R.021.1.79.2020 Rektora Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie z dnia 14 września 2020 r. w sprawie prowadzenia kształcenia oraz weryfikacji efektów uczenia się w trybie hybrydowym, w siedzibie Uczelni lub z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie w semestrze zimowym roku akademickim 2020/2021

R.021.1.79.2020

 

20.04.2020

NAWA: Program im. Bekkera dla naukowców - otwarty nabór wniosków

Szanowni Państwo,

Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej (NAWA) organizuje program skierowany do naukowców reprezentujących wszystkie dziedziny nauki, posiadających min. stopień doktora oraz w chwili składania wniosku zatrudnieniowych w instytucji polskiego systemu szkolnictwa wyższego i nauki, którzy będą mieli możliwość odbycia stażu podoktorskiego, prowadzenia badań naukowych/prac rozwojowych lub pozyskania materiałów do pracy naukowej w wybranym ośrodku goszczącym na całym świecie. Jako uzupełnienie do powyższych celów, w ramach programu dopuszcza się także realizację innych form aktywności naukowej lub akademickiej, w tym prowadzenie zajęć dydaktycznych.

NAWA zapewni beneficjentom stypendium obejmujące koszty utrzymania związane z pobytem w zagranicznym ośrodku oraz dodatek mobilnościowy. Kwota stypendium może być podwyższona jeśli w wyjeździe uczestniczy rodzina stypendysty, a w przypadku naukowca z orzeczoną niepełnosprawnością – opiekun.

Projekt może być realizowany przez okres od 3 do 24 miesięcy w przypadku młodego naukowca lub od 3 do 12 miesięcy w przypadku pozostałych wnioskodawców, przy czym wyjazd może rozpocząć się najwcześniej 1 marca 2021 roku, a najpóźniej 1 października 2021 roku.

 

Wnioski można  składać w terminie do 18 czerwca 2020 roku do godz. 15.00 czasu lokalnego dla Warszawy, wyłącznie za pośrednictwem systemu teleinformatycznego https://programs.nawa.gov.pl/login.

Uwaga – w tym programie wnioskujecie Państwo sami, bez pośrednictwa instytucji zatrudniającej.

 

Dodatkowe informacje: https://nawa.gov.pl/naukowcy/program-imienia-bekkera

 

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu. Z wyrazami szacunku

Bartłomiej Kowalik, DNWZ 34 37 84 364, b.kowalik@ujd.edu.pl

 

04.02.2020

Szanowni Państwo Pracownicy i Studenci Wydziału Prawa i Ekonomii UJD,

w związku z zainicjowaną przez Urząd Miasta Częstochowy akcją "Twarz Przyszłości" prosimy o zgłoszenie swoich kandydatur w terminie do 6 lutego (czwartek) do tego wyróżnienia do prodziekana ds. studenckich dr Moniki Bartnik m.bartnik@ujd.edu.pl.  Kandydaci winni spełniać poniższe kryteria:

  • są studentem, doktorantem lub pracownikiem UJD,
  • są w wieku 20 - 40 lat,
  • reprezentują dowolną dziedzinę nauki lub sztuki,
  • są mieszkańcami Częstochowy,
  • mają silne związki z Częstochową.

Na tym etapie wystarczy zgłoszenie imienne, z krótką informacją o działalności naukowej, artystycznej lub organizacyjnej kandydata, ze szczególnym uwzględnieniem jej wpływu na promocję miasta Częstochowa.

Powyższa inicjatywa stanowi element obchodów 800-lecia miasta Częstochowy.

 

Wszystkich Państwa bardzo serdecznie zachęcam!!!

 



« wstecz
| Deklaracja dostępności | WPiE | Struktura | Nauka | Dydaktyka | Pracownik | Student | Kandydat | Ogłoszenia | Współpraca międzynarod.

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 3 | Wszystkich wizyt: